Czytelnicze podsumowanie października 2020r.

Witajcie, 

dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym podsumowaniem miesiąca. To niesamowite, że ten czas tak szybko biegnie i niebawem wkroczymy w kolejny rok. 




W październiku o dziwo miałam dość dobry czas pod względem czytelniczym, a przeczytałam: 

1.Agata Puścikowska, "Siostry z powstania. Nieznane historie kobiet walczących o Warszawę",

2. Konrad Możdżeń, "Chodź ze mną" ,

3. Zuzanna Radzik, "Kościół kobiet"

4. B. Willingham i in., "Baśnie. Folwark zwierzęcy",

5. Han Kang, "Nadchodzi chłopiec",

6. George Orwell, "Folwark zwierzęcy"

7.Philip LymberyIsabel Oakeshott, "Farmagedon. Rzeczywisty koszt taniego mięsa",

8. Quino, "Mafalda. Wszystkie komiksy. Tom 2",

9. Małgorzata Borkowska OSB, "Oślica Balaama. Apel do duchownych panów."


Jeżeli chodzi o to co obejrzałam, to były to 3 seriale: 


Powiem Wam, że jestem zadowolona z tego jak mój październik wyglądał zarówno pod względem czytelniczym, jak i serialowym. Wprawdzie w zeszłym miesiącu kończyłam czytać część książek, które zaczęłam wcześniej, ale i tak nie mogę narzekać:). Mam nadzieję, że listopad będzie dla mnie równie zaczytany jak październik;). 

Komentarze

  1. Chcę przeczytać książkę "Chodź ze mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to muszę przyznać, że jestem ciekawa Twojej opinii na jej temat, bo mam wrażenie, że zwykle sięgasz po nieco inne klimaty.

      Usuń
  2. O rany spora ta lista przeczytanych książek- super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że pozytywnie zaskoczyło. BTw jak oceniasz serial GAmbit królowej ?

      Usuń
    2. I to bardzo. Mam nadzieję, że będę miała coraz więcej takich pozytywnych zaskoczeń. A o "Gambicie królowej" chyba będę musiała napisać notkę, bo sporo osób mnie o nią pyta;).

      Usuń
  3. Ale obszerna ta lista, jak Ty to robisz, że wyrabiasz to w miesiąc? :o I w dodatku taka różnorodna tematyka, super, że się nie ograniczasz do jednego gatunku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część z tych książek podczytywałam sobie w tak zwanym międzyczasie i po prostu zbiegło mi się w tym miesiącu ich zakończenie z tym po co sięgałam. Poza tym część książek jak np. "Folwark zwierzęcy" czy "Oślica Baalama" są cieniutkie i ich przeczytanie nie zajęło mi zbyt wiele czasu:).

      Usuń
  4. To są bardzo dobre wyniki! Ja październik zaczęłam z przytupem, ale później wszystko się jakoś rozeszło po kościach. Może w listopadzie uda mi się wrócić do formy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę - tym bardziej, że zwykle czytam ok. 5 książek w miesiącu:). Zatem październik o dziwo był dla mnie bardzo udany:)

      Usuń
  5. Kilka książek, które przeczytałaś w październiku również planuję przeczytać. Jak oceniasz ,,Gambit królowej"?
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no widzisz, a które np. planujesz przeczytać?
      A "Gambit królowej" okazał się być bardzo wciągający, dający do myślenia, a zarazem całkiem lekki w odbiorze i klimatyczny. O dziwo wciągnął mnie i męża - a znaleźć coś co oboje obejrzymy z zaciekawieniem graniczy z cudem;]

      Usuń
  6. Gratuluję 👏👏👏 piękny miesiąc - owocny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale interesujący miesiąc, gratuluję. 9 książek to naprawdę dużo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę i mam nadzieję, że takie miesiące zaczną mi się zdarzać coraz częściej.

      Usuń
  8. U mnie niestety obecnie krucho z oglądaniem seriali i czytaniu książek. Nie mogę wpaść w rytm, a czytanie w sumie krótkiej książki o Iwanie Groźnym zajmuje mi naprawdę długo. Słyszałam o serialu ,,Barbarzyńcy" i mnie niezmiernie ciekawił. Co o nim sądzisz? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasem tak jest. Ja aktualnie czytam 3 książki na raz - tak najbardziej intensywnie i skupiam się na nich, chociaż mam jeszcze kilka zaczętych, więc też nie wiem jak to będzie w tym miesiącu. A "Barbarzyńcy" byli całkiem ciekawi - oglądałam razem z mężem i o dziwo nas oboje wciągnęli, a to bardzo rzadkie w naszym przypadku:)

      Usuń
  9. Bardzo udany masz miesiąc, gratuluję. Zapraszam wszystkich na mojego bloga w postaci książki, którą sama pisze ma już 10 rozdziałów "Życie Andzi" https://zycieandzi.blogspot.com/
    Jestem ciekawa waszej opinii mojego opowiadania z własnego życia, więc komentujcie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego... A która książka najbardziej Ci się podobała? Którą najczęściej odwiedzali czytelnicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największe wrażenie wywarła na mnie powieść "Nadchodzi chłopiec" i to ona zostanie najdłużej w mojej pamięci.

      Usuń
  11. Faktycznie, udany miesiąc pod względem czytelniczym. Oby nowy miesiąc był dla Ciebie równie zaczytany, albo i bardziej ;).
    Ja mam w planach poznanie pierwszej książki z tych, które przeczytałaś. I mam chęć na serial "Gambit królowej", bo ma dużo pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że ten miesiąc będzie dla mnie bardzo zaczytany. A "Gambit królowej" jest świetny. Chyba podobał mi się najbardziej z tych, które obejrzałam ostatnio.

      Usuń
  12. O, faktycznie przeczytałaś sporo książek :)
    Trochę nie na temat, ale muszę to napisać: bardzo podoba mi się ta filiżanka :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Barbarzyńcy naprawdę fajni, zamówiono już drugi sezon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nie wiedziałam, że zamówili też drugi sezon - chętnie go obejrzę jak już się pojawi.

      Usuń
  14. Długa lista :) Gratuluję, bardzo udany miesiąc i życzę kolejnych takich :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też sobie życzę, aby więcej było tak owocnych miesięcy:).

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.