Książkowe podsumowanie września 2018

Wrzesień sprawił, że w końcu odetchnęłam z ulgą wdychając jesienne powietrze. O tej porze roku zdecydowanie funkcjonuję najlepiej i najbardziej ją lubię ze względu na panującą wokół aurę. 

We wrześniu powoli zaczynam sięgać po nieco inną tematykę niż dotychczas. A ubiegły miesiąc upłynął mi m. in. na czytaniu poniższych książek:
 

  • G. Arriaga, "Dziki" |notka|,
  • N. Semenuik, "Tajemniczy czarny kot. Legendy i przesądy"|notka|,
  • S. Hodge, "Krótka historia sztuki" |notka|
  • A. Hamilton, "Duchy rebelii" |notka|
  • J. Hołub, "Żeby umarło przede mną" |notka|
  • D. Głuchowski, "Metro 2035" - notka o książce niebawem
We wrześniu pisałam Wam również o książce, której nie byłam w stanie doczytać do końca, a mianowicie o "Muzyce żab" Emmy Donoghue oraz o książkach polskich autorów, po które warto sięgnąć. W głowie mam tematy z zakresu kultury i nie tylko, które chciałabym tu poruszyć, ale mam wieczny niedoczas. Jednak mam nadzieję, że październik będzie miesiącem, w którym w końcu zmobilizuję się do pewnych rzeczy. 

Komentarze

  1. we wrześniu przeczytałam kilka książek, ale akurat tych nie znam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam nadrobienie szczególnie, "Żeby umarło przede mną" i serii "Metro 2033" o ile lubisz reportaże (pierwsza książka) i fantastykę ;).

      Usuń
  2. Ach ten wieczny niedoczas - dopada chyba każdego:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak. Paradoksalnie teraz kiedy mam więcej wolnego to chciałabym więcej zrobić jeżeli chodzi o media oraz np. więcej czasu poświęcić rodzinie.

      Usuń
  3. Ja też bym chciała się zmobilizować żeby np więcej w domu zrobić. Przed zima chciałabym okna umyć ale jak wracam ok 19 to jest juz zimno i też nie chcę sie załatwic z wolnych dni mam tylko niedziele. Na książki to już kompletnie czasu brak.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.