N. Semenuik, "Tajemniczy czarny kot. Legendy i przesądy"

Przez stulecia czarny kot przeżywał najróżniejsze przygody. Dla jednych był symbolem nieszczęścia, a dla innych talizmanem szczęścia. Nie raz był poddawany torturom, jednak bywał również czczony. Zawsze jednak fascynował. 

Bardzo lubię sięgać po książki, które dotyczą legend, przesądów, różnych wierzeń i magii. Dlatego też nie mogłam sobie odmówić sięgnięcia po książkę traktującą o czarnym kocie. 

"Tajemniczy czarny kot" to zbiór informacji - w tym legend i przesądów o czarnym kocie. W tej niepozornej książeczce znajdziecie nie tylko wiadomości, które każdemu są dobrze znane, ale również takie, które pozwolą Wam nieco poszerzyć swoją wiedzę nie tylko dotyczącą kotów, ale również innych aspektów historii.

Książeczka jest wydana w bardzo przyjemny sposób, co tylko zwiększa przyjemność jej czytania. Warto po nią sięgnąć jeżeli interesujecie się taką tematyką; myślę, że może być również świetnym prezentem. 

Komentarze

  1. Zamiłowanie do kotów i nazwa mojego bloga, obligują mnie do przeczytania tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię książeczki, które nawiązują do jakichś legend i zabobonów, wiec na pewno ta pozycja przypadnie mi do gustu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię te klimaty- jak wpadnie w moje czytelnicze łapki to z przyjemnością przeczytam:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.