Alwyn Hamilton, "Buntowniczka z pustyni" - podsumowanie serii.

"Buntowniczkę z pustyni" zaczęłam czytać jeszcze w momencie, kiedy pracowałam i potrzebowałam lekkiej i niewymagającej myślenia lektury. Jednak jak zaczynałam tą serię nie wiedziałam, że wciągnie mnie tak bardzo, iż będę chciała sięgać po kontynuację. Dziś jestem już po lekturze ostatniej części i przyznam się Wam, że mam mieszane odczucia jeżeli chodzi o zakończenie serii...ale po kolei. 

W powyższej trylogii poznajemy Amani, która na początku historii wiedzie ciężkie życie gdzieś na zadupiu pustyni, z którego praktycznie od zawsze się chce wyrwać. Nastolatka w końcu realizuje swoje marzenie i zamierza zmienić swoje życie. Jednak nie spodziewała się, że przybierze ono taki, a nie inny tor i wpadnie w sam środek rebelii. 

Alwyn Hamilton stworzyła niezwykły świat rodem z baśni 1001 nocy, pełnej dżinów i magii. Autorka sprawiła, że możemy oderwać się od naszej codzienności i przenieść w niezwykły świat, który niemalże pochłonie nas bez reszty. Kiedy sięgałam po "Duchy rebelii", które są zakończeniem cyklu wiedziałam, że będzie mi smutno rozstawać się z postaciami, które zdążyłam już bardzo polubić i chętnie poznałabym ich losy po rebelii. Jednak przyznam się Wam, że mimo tego, że polubiłam tą książkę to jej zakończenie mnie nieco rozczarowało. Było dość przewidywalne i chociaż chciałam, żeby zakończenie było szczęśliwe to miałam nadzieję, że autorka podejdzie do tego bardziej kreatywnie. 

Generalnie ta seria jest całkiem przyjemna, chociaż nie jest ambitną historią. Mimo to jest świetną opcją w momencie kiedy poszukujecie czegoś niewymagającego.  

Komentarze

  1. Nie planuję odczytać tej serii, ale jej okładki bardzo mi się podobają. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.