Czytelnicze podsumowanie sierpnia i września 2021r.

W zeszłym miesiącu jakoś odpuściłam sobie czytelnicze podsumowanie miesiąca. Jakoś nie miałam ochoty go robić, jednak dziś chciałabym nadrobić zaległości w tej kwestii i przypomnieć Wam co czytałam w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy.



1. "Usługa czysto platoniczna. Jak z samotności robi się biznes.", Oktawia Kromer, 

2. "1794", Niklas Natt och Dag,

3. "Świat według pszczół", Sarah Hambro,

4. "Bezgwiezdne Morze", Erin Morgenstern, 

5. "Batman Metal: Mroczne dni", Greg Capullo i in., 

6. "Autyzm. Historia geniuszu natury i różnorodności neurologicznej", Stive Silberman,  

7. "Coraz ciemniej w Wartheland",Piotr Bojarski, 

8. "Koniec. Baśń o mieście, w którym zawsze pada deszcz i skończył się świat.", Bartłomiej Grubich,

9. "Stalowe Szczury. Błoto", Michał Gołkowski, 

10. "Kobieta bez znaczenia. Historia Virginii Hall, najgroźniejszej agentki II wojny", Sonia Purnell, 

11. "Ted Bundy. Bestia obok mnie", Ann Rule, 

12. "Lęk", Tomasz Sablik,

13. "Czas huraganów"Fernanda Melchor, 

14. "Żywiołaki", Michael McDowell. 


Jest tego trochę, chociaż na najbliższy miesiąc mam do przeczytania tyle książek, że nie zdziwię się jak w podsumowaniu października wyjdzie mi przybliżona ilość przeczytanych książek co w dwóch ostatnich miesiącach. A przynajmniej mam taką nadzieję przeczytać dużą ilość książek w tym miesiącu. :)

Komentarze

  1. Gratuluję serdecznie bardzo dobrego wyniku czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie - świetny wynik. U mnie wygląda to tak - 5 przeczytanych książek we wrześniu, w sierpniu - trzy. Nie znoszę lata, uwielbiam jesień. Wymienione książki - przez Ciebie - są /wydają się być interesujące. U mnie jeszcze pojawiały się cyklicznie "Czwartki z Windsorami". Pozdrawiam serdecznie ( po blisko pół godzinnych szybkich zakupach) - i - życzę jeszcze większej ilości przeczytanych książek. Ja w soboty przeważnie od lektur robię sobie wolne. Czekam na Twoje dalsze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, to bardzo ładny wynik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujący wynik:) Ja przeczytałam 3 książki, co jak na mnie to i tak dużo ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wynik, gratulację! Mój nie jest tak imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego! Ja ostatnio cierpię na deficyt czasu i nie mam nawet kiedy czytać ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wynik. Zaczytanego października!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Bezgwiezdne morze" <3 Miłość do tej książki skłoniła mnie do długich poszukiwań i zakupu "Cyrku nocy", najdroższej książki w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.