Stos książkowy

Ostatnio znowu dotarło do mnie kilka książek., chociaż od kilku tygodni mam bardzo mało czasu na ich czytanie. Pierwsza i ostatnia książka ze stosiku to egzemplarze recenzenckie, o których mogliście już przeczytać, a w resztę zaopatrzyłam się sama. 


2. Anna Kańtoch, "Tajemnica Diabelskiego Kręgu" ,
3. Paulina Hendel, "Żniwiarz. Droga Dusz", 
4. Manfred Lurker, "Przesłanie symboli w mitach, kulturach i religiach",
5. Carl Gustav Jung, "Archetypy", "O rozwoju osobowości", "Życie symboliczne", "Psychologia a religia", 

Jak widzicie zaczęłam gromadzić sobie dzieła Junga. Ostatnio odkryłam, że jego podejście do psychologii bardzo pasuje do moich zainteresowań związanych nie tylko z psychologią, ale również kulturą; jednak to jest temat na inną notkę...a może nawet na ich całą serię;). Swoją drogą dajcie znać czy jesteście zainteresowani jakimiś zagadnieniami z psychologii, pedagogiki czy kryminologii...od jakiegoś czasu noszę się z myślą, żeby podzielić się z Wami spostrzeżeniami na niektóre tematy związane z moimi studiami i pracą. 

Jakiś czas później dotarło do mnie kilka książek, z których większość przeznaczona została na prezenty. Są to:





Od góry: 
Kiedy czytacie tą notkę udało mi się zrecenzować już kilka książek z powyższego stosu - zresztą wszystkie, które do tej pory przeczytałam i opisałam na blogu, starałam się Wam podlinkować i mam nadzieję, że żadnej nie pominęłam;). 

Komentarze

  1. Zainteresowała mnie książka o ufologii. Kiedyś sporo czytałam na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie o niej niebawem napiszę, bo w sumue jest ciekawa.

      Usuń
  2. Jestem bardzo zainteresowana postami o tematyce psychologiczno-kryminologicznej! Jaki kierunek studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiowałam pedagogikę pracy socjalnej, pedagogikę opiekuńczo - wychowawczą, resocjalizację i kryminologię. Teraz studiuje edukację i rehabilitację osób że spektrum autyzmu.

      Usuń
  3. Nie lały stosik z ciekawymi tytułami. Ja nie znam jeszcze dzieł Junga, ale planuje to zmienić.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też planuję bliżej go poznać, bo ze studiów nie pamiętam o nim prawie nic.

      Usuń
  4. Naprawdę interesujące tytuły. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam na studiach to się zaczytywałam w Jungu :) Aż mi się trochę nostalgicznie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :)...ja na studiach dorobiłam się traumy jeżeli chodzi o Junga. To wszystko przez nudnego wykładowce :/. Ale mam nadzieję, że teraz nadrobię braki w wiedzy :)

      Usuń
  6. Jest kilka książek, które mnie zainteresowały, m.in. ,,Przy stole z Hitlerem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przy stole z Hitlerem" jest jedną z książek, które chcę przeczytać w najbliższym czasie.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.