Czytelnicze podsumowanie czerwca 2022r.

To niesamowite, że jesteśmy już w połowie 2022 i przyszedł czas na podsumowanie czerwca - zresztą chyba za każdym razem kiedy robię podsumowanie miesiąca dopada mnie jakaś nostalgia. W każdym razie w tym miesiącu udało mi się przeczytać kilka książek - na szczęście większość z nich bardzo mi się spodobała. Oto  one:




1. "Gambit Wielopolskiego", Adam Przechrzta, 
2. "Wichrowe Wzgórza", Emily Bronte, 
4. "Bezświt", Jay Kristoff, 
5. "Okrutna jak Polka", Paulina Młynarska, 
6. "Drapieżne bestie", Ayana Gray, 
7. "Lady Mechanika", Joe Benitez i inni. 

Komentarze

  1. "Wichrowe Wzgórza" czytałam w zeszłym roku. Nie wiem czemu tak późno, ale lepiej późno, niż wcale... Tak się pocieszam :)
    "Gambit Wielopolskiego" mam na liście książek do przeczytania.
    Trzeci tytuł też bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam "Wichrowe wzgórza". Co jakiś czas wracam do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wichrowe Wzgórza uwielbiam. Czytałam już kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twojego podsumowania znam tylko "Wichrowe wzgórza".

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem w szoku za każdym razem jak przerzucam kartkę w kalendarzu. Udanego lipca pod każdym możliwym względem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wynik. Ja niestety przez sesję praktycznie nic nie przeczytałam. Ale nadrobię w lipcu! :) W planach na ten miesiąc również mam książkę Kristoffa, tyle że pierwszy tom serii - Nibynoc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam z tych książek tylko "Wichrowe wzgórza". Podobała mi się ta powieść. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych książek czytałam tylko "Wichrowe Wzgórza". Będę musiała do niej wrócić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.