Czytelnicze podsumowanie kwietnia 2022r.

 Witajcie, 

to niesamowite, ale przyszedł już czas na kolejne czytelnicze podsumowanie miesiąca. Ten miesiąc obfitował w dość różnorodną lekturę, a i ilość przeczytanych książek jest całkiem niezła.

 



1. "Choose Cthulhu 1: Zew Cthulhu", Leonardo Pinto

2. "Zapaść. Reportaże z mniejszych miast", Marek Szymaniak, 

3. "Tajemnicze historie z pogranicza światów", Tadeusz Oszubski, 

4. "Mortalista", Max Czornyj, 

5. "Czerwony smok", Thomas Harris, 

6. "Księga czarownic", Deborah Harkness, 

7. "Przedsionek piekła", Anna Bailey,


Miałam nadzieję, że przed końcem kwietnia doczytam książkę, którą skończyłam czytać niedawno. No, ale w sumie to nie wyścigi. Mam tylko nadzieję, że maj okaże się być  dla nas wszystkich zaczytany. 

Komentarze

  1. Gratuluję. Mnie się udało przeczytać 5. Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się udało przeczytać 5. Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiecień udany, a dzięki jednej z Twoich recenzji zdecydowałam się na kupno jednej z książek. Mój tata zachwycony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo, że tato jest zadowolony z prezentu. :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny miesiąc za Tobą. Najważniejsze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku :) "Księga czarownic" wydaje się interesującą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ilość jest najważniejsza, a to czy jesteśmy zadowoleni z lektur. Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kwiecień chyba też zakończyłam z 7 książkami (chyba, bo nie liczyłam jeszcze ;)). Nie znam żadnej z przeczytanych przez Ciebie publikacji. Życzę Ci równie zaczytanego maja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.