Czytelnicze podsumowanie miesiąca.

 Witajcie,

przyszedł czas na kolejne podsumowanie miesiąca. W marcu przeczytałam kilka całkiem ciekawych i wartych uwagi książek, chociaż zdarzały się również takie, które nie przypadły mi do gustu. A oto co udało mi się przeczytać: 



  1. "Drażliwe tematy. Krótkie formy i punkty zapalne", N. Gaiman, 
  2. "Kirke", M. Miller,
  3. "Sherlock Holmes i sztuka we krwi", B. MacBird, 
  4. "Winter", M. Meyer, 
  5. "Nibynoc", J. Kristoff, 
  6. "W Kalabrii", P. S. Beagle, 
  7. "Teatr złoczyńców", M. Rio,
  8. "Pięć królestw. Łupieżcy niebios", Brandon Mull
Cieszę się, że udało mi się tyle przeczytać - tym bardziej, że wśród tego co przeczytałam znalazła się "Winter", która jest dość opasłym tomiszczem. Mam nadzieję, że kwiecień okaże się być dla mnie równie owocnym czytelniczo miesiącem. 

W tym miesiącu postanowiłam również zrobić sobie małe czytelnicze plany na najbliższy miesiąc. Jednak z racji tego, że jak jeszcze robiłam je dość regularnie to raczej nigdy się ich nie trzymałam, postanowiłam zaplanować sobie przeczytanie tylko 4 książek, resztę pozostawiając moim kaprysom. 

A zatem...w kwietniu chcę przeczytać: 


  • "Tajemnicze historie z pogranicza światów", T. Oszubski, 
  • "Dziwne losy Jane Eyre", Charlotte Bronte, 
  • "Bożogrobie", Jay Kristoff, 
  • "Księga czarownic", Deborah Harkness
Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać je wszystkie w tym miesiącu - tym bardziej, że większość z nich to dość opasłe tomiszcza. Jednak każda z nich mnie bardzo ciekawi, a jedna książka to będzie mój rereading, więc jestem dobrej myśli.

Jeżeli chodzi o tą notkę to chyba tyle, więc pozostaje mi życzyć nam wszystkim zaczytanego miesiąca. 

Komentarze

  1. Mnie udało się przeczytać w marcu 5 . Pozdrawiam serdecznie, Tobie też zaczytanego miesiąca kwietnia :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobrze. :)
      Mam nadzieję, że kwiecień będzie dla nas obojga zaczytany.

      Usuń
  2. Gratuluje wyniku. I życzę Ci zaczytanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Również życzę Ci zaczytanego miesiąca.

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku czytelniczego i życzę zaczytanego kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, aby Twoje plany się ziśćiły. Dobrej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że owocny miesiąc ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczytanego kwietnia :)
    Dużo słyszałam o "Teatrze złoczyńców". Czy ta książka przypadła Ci do gustu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      A "Teatr złoczyńców" bardzo przypadł mi do gustu. Myślę, że w przyszłym tygodniu pojawi się notka. :)

      Usuń
  7. U mnie niestety w marcu było bardzo słabo z czytaniem i przeczytałam zaledwie kilka stron. Ale większość czasu poświęcałam na pomaganie uciekającym przed wojną i to sprawiło, że miesiąc przemknął jak mgnienie... Może w kwietniu będę miała więcej czasu dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że miałaś możliwość pomóc. W sumie teraz każdy pomaga jak może, ale cenię sobie ludzi, którzy robią to aktywnie.

      Usuń
  8. Przeczytałaś ciekawe książki w marcu, sama mam ochotę na "Teatr złoczyńców". Kwiecień też się zapowiada interesująco. Będę czekała na recenzję "Księgi czarownic".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się. Bardzo polecam - zresztą widziałam, że czytałaś już recenzję na blogu Czytaczy, więc mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać tą książkę. I jakbyś chciała o niej porozmawiać to pisz. :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. No, a to tylko ich część...mam nadzieję, że uda mi się spełnić mój plan przynajmniej w połowie.

      Usuń
  10. Dziwne losy.. ogromnie polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się - to będzie mój rereading, bo w najbliższych planach mam też m. in. "Trzynastą opowieść", a słyszałam, że są podobno nawiązania.

      Usuń
  11. Interesujące książki przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i mam nadzieję, że na żadnej się nie zawiodę.

      Usuń
  12. Wow, ile książek!
    "Dziwne losy Jane Eyre" to kapitalna powieść. W końcu klasyka... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i już nie mogę się doczekać powrotu do niej. Póki co czytam "Księgę czarownic"

      Usuń
  13. Mi się udało przeczytać pięć. Zaczytanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. :)

      Mam nadzieję, że również dla Ciebie kwiecień będzie zaczytany. :)

      Usuń
  14. Nic z tych książek nie czytałam, ale kilka tytułów przyciąga mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziwne losy Jane Eyre najbardziej mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się. To świetna powieść, do której planuję wrócić w tym miesiącu. :)

      Usuń
  16. Grubaski sobie wybrałaś na kwiecień :) Życzę Ci, żeby były totalnie wciągające ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę mnóstwo wspaniałej fantastyki! ♥ Wciąż liczę na to, że znajdę kiedyś czas na książki pani Meyer, ale póki co muszą poczekać! Gaimana wciąż zaczynam, ale zawsze coś mi przerywa, a i Kirke niestety czeka już co najmniej o sezon zbyt długo.
    Twoje kwietniowe lektury wyglądają super! "Dziwne losy..." już czytałam, polecam. Natomiast Kristoff i Harkness czekają na czytniczku. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.