Czytelnicze podsumowanie października 2021r.

 Witajcie, 

dziś przyszedł czas na czytelnicze podsumowanie października. W tym miesiącu poszło mi zadziwiająco dobrze, bo przeczytałam 11 książek i powiem Wam, że listopad zapowiada się równie świetnie. Ale do rzeczy...



Książki, które przeczytałam w październiku: 

  1. "Meghan i Harry. Historia prawdziwa." Colin Campbell,
  2. "Ballady morderców. Kryminalny Wrocław." Iza Michalewicz,
  3. "Almond", Won-Pyung Shon,
  4. "Lockwood&Co. Krzyczące schody", Jonathan Stroud, 
  5. "Tokio Vice. Sekrety japońskiego półświatka", Jake Adelstein,
  6. "Podręcznik zabójców wampirów kluby książki z Południa", Grady Hendrix, 
  7. "Zwiastunka", Bartłomiej Sztobryn, 
  8.  "Koniec jest zawsze blisko", Dan Carlin, 
  9.  "Podrzutek", Stacey Halls, 
  10.  "Do gwiazd", Brandon Sanderson,
  11. "Złota królowa. Elżbieta Łokietkówna.", Dorota Pająk - Puda
O "Do gwiazd" i "Złota królowa" wkrótce doczekają się swoich notek na blogu. A o reszcie książek już zdążyłam napisać i jak pewnie zauważyliście notki są podlinkowane. Mam nadzieję, że Wy również jesteście zadowoleni z tego co udało Wam się przeczytać w zeszłym miesiącu. 

Komentarze

  1. Świetne podsumowanie - u mnie w październiku tylko cztery książki. Teraz siedzę w mitologiach i podręcznikach licealnych - jak wszystko się zmienia :/ Zastanawiające. Serdecznie gratuluję wyniku. Z chęcią bym przeczytał " Złotą królową". Pozdrawiam serdecznie, ja po 10 minutowych szybkich zakupach i lektury :) Zmiana czasu na mnie dobrze wpływa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję wyniku czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie było chyba z 8-9 książek, kilka na pewno zapadających w pamięć. "Złota królowa. Elżbieta Łokietkówna": tę pozycję chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny wynik, ja przeczytałam tylko pierwszą z nich, obecnie mam w planach książkę "Matka wynalazku" . Książka zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wynik czytelniczy no i faktycznie bardzo różnorodny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Twoje podsumowania, bo pokazują cały misz-masz gatunków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Jakoś nie umiem ograniczyć się do jednego lub dwóch ulubionych gatunków. Za wiele historii wydaje mi się interesujących.

      Usuń
  7. Z wymienionych przeczytałam tylko o Meghan i Harry'm.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.