Czytelnicze podsumowanie marca 2021r.

Witajcie, 

w końcu przyszedł czas na czytelnicze podsumowanie marca. W zeszłym miesiącu przeczytałam nieco mniej książek niż we wcześniejszych miesiącach, ale myślę, że spowodowane jest to tym, że w marcu sięgałam po nieco bardziej opasłe tomiszcza niż normalnie. A przeczytałam:




1. Hakan Gunday, "Topaz",

2. Matteo Strukul, "Medyceusze. Rodzina u władzy",

3. Małgorzata Węglarz, "Wszystko co powinieneś wiedzieć zanim umrzesz. Tajemnice branży pogrzebowej",

4. Suzanne Collins, "Ballada ptaków i węży"

5. Hilary Mantel, "W komnatach Wolf Hall",

6. Hilary Mantel, "Na szafocie".


Jak widać w zeszłym miesiącu często sięgałam po powieści historyczne. Myślę, że będę coraz częściej po nie sięgać, a przez to częściej o nich pisać. Ale pewnie sami się o tym niebawem przekonacie. Tymczasem dajcie znać jak tam Wam minął marzec pod względem czytelniczym. 

Komentarze

  1. U mnie był to bardzo różnorodny (pod względem czytelniczym) miesiąc. Kwiecień zapowiada się podobnie, ale zobaczymy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie u mnie też zwykle jest różnorodnie, ale ostatnio jakoś zafiksowałam się na powieściach historycznych, których czytam coraz więcej.

      Usuń
  2. Super, że tyle udało Ci się przeczytać. Muszę zajrzeć do jakiejś książki historycznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, chociaż miałam nadzieję na więcej...ale przecież przed nami nowy miesiąc i mam nadzieję, że wiosna sprawi, że będę miała więcej energii do wszystkiego. :)

      Usuń
  3. Sporo Ci się udało przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzec okazał się przełomowy - pokonałam kryzys czytelniczy i sięgam teraz po wszystko, co mi w ręce wpadnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie czytać takie słowa. :) Mam nadzieję, że terz ten stan utrzyma się u Ciebie jak najdłużej. :)

      Usuń
  5. Tyle samo książek udało mi się przeczytać w tym miesiącu, z tych przeczytanych przez Ciebie nie czytałam żadnej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytanie lektur nas wzbogaca, więc dobrze, że są takie osoby jak Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie różnorodnie. A tutaj wiele ciekawych propozycji, po które i jak bym sięgnęła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tym miesiącu zapowiada się bardzo różnorodnie. :)

      Usuń
  8. Ja zaskakująco dużo przeczytałam, myślałam, że będzie tego mniej. Ja z kolei sięgam po książki z gatunku reportażu, literatury faktu i fantastykę. Gratuluję wyniku.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sięgam po literaturę z różnych gatunków tylko czasem tak się składa, że nachodzi mnie faza na konkretny gatunek lub tematykę i wtedy nie ma przeproś. ;)

      Usuń
  9. Nie czytałam tych pozycji, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo ciekawych książek udało Ci się przeczytać. Oby tak dalej!
    Pozdrawiam cieputko

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chętnie sięgam po powieści historyczne. "Balladę..." mam w planach, podobnie jak "W komnatach Wolf Hall" i "Wszystko co powinieneś wiedzieć zanim umrzesz. Tajemnice branży pogrzebowej".
    Życzę CI zaczytanego kwietnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.