40+ książek, czyli moje zdobycze z końca lutego i marca.

 Witajcie, 

uznałam, że notkę o książkach, które pojawiły na moim regale będę publikować raz w miesiącu. Będzie to zbiorczy post, w którym będziecie znajdować moje zdobycze z całego miesiąca, który obejmie zarówno egzemplarze recenzenckie, jak również moje zakupy książkowe. A zatem zaczynajmy, bo nazbierało mi się tego trochę. :) 


Oto pierwszy stosik:




Kolejny stosik o moje zakupy z księgarni wydawnictwa Zysk i Ska. Książki dorwałam po niższej cenie, np. ze względu na uszkodzenia okładek. A zatem przedstawiam Wam stosik numer 2:


  • George R. R. Martin, "Rycerz siedmiu królestw" - wersja kieszonkowa,
  • George R. R. Martin, "Światło się mroczy"
  • George R. R. Martin, "Przystań wiatrów"
  • George R. R. Martin, "Lodowy smok"
  • George R. R. Martin, "Rycerz siedmiu królestw" - wersja ilustrowana. 
Kiedy dodałam zdjęcie zobaczyłam, że na nie nie załapały się dwie książki. A mianowicie "Dworzec Perdido", China Mieville oraz "Więźniowie geografii. 12 map, które pomogą Ci zrozumieć świat" autorstwa Tim'a Marshall'a. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to niedopatrzenie. 

Stosik nr 3: 


  • Jurgen Thorwald, "Godzina detektywów"
  • Jurgen Thorwald, "Stulecie detektywów",
  • autorzy zebrani, "Wszystkie kolory świata",
  • Scott Stuart, "Mój cień jest różowy".

Stosik nr 4: 

  • Wiktor Noczkin, "Lichwiarz"
  • Peter Brett, "Malowany człowiek" - dwie części. W planach mam oczywiście uzbieranie całego cyklu demonicznego. 
  • George R. R. Martin, "Aforyzmy i mądrości Tyriona Lannistera"

Stosik nr 5:

 


  • Adam Przechrzta, "Demony Leningradu" (o tym chyba wspominałam już Wam ostatnio, ale podczas robienia zdjęcia o tym nie pamiętałam
  • Adam Przechrzta, "Demony wojny. Część 1"
  • Adam Przechrzta, "Demony wojny. Część 2",
  • Adam Przechrzta, "Demony. Czas pokoju.",
  • Adam Przechrzta, "Demony zemsty. Abakumow",
  • Adam Przechrzta, "Demony zemsty. Beria"

Przedostatni już stosik prezentuje się następująco: 


Od góry: 
  • Peter U. Brett, "Pustynna włócznia" (obie części),
  • Józef Ignacy Kraszewski, "Stara baśń",
  • V. E. Schwab, "Niewidzialne życie Addie Larue"
  • Grażyna Krasowicz-Kupis "Nowa psychologia dysleksji"
  • Zenon Harasym, "Ze starego albumu".

Tymczasem ostatni stosik prezentuje się następująco:


Bonus:) 
Kiedy myślałam już, że w tym miesiącu już to wszystko, to przyszła do mnie przesyłka z trzema książkami autorstwa Hilary Mantel: "W komnatach Wolf Hall", "Na szafocie" oraz "Lustro i światło".



Zatem znowu nazbierało mi się trochę książek, które przywędrowały do mojego domu. W sumie sama nie spodziewałam się, że nazbierało się ich, aż tyle. Mam nadzieję, że będzie mi się je dobrze czytało. Tymczasem dacie znać co Wy ostatnio kupiliście i czy coś z mojego stosiku Was zainteresowało. 

Komentarze

  1. Spore stosiki. Uwielbiam oglądać takie zdobycze książkowe. Masz co czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię oglądać takie zdobycze. Lubię też o nich pisać. :)

      Usuń
  2. Ilość stosików jest oszałamiająca! Ale uwielbiam takie zestawienia, bo zawsze mogę się czymś zainspirować. Np. cały czas się zastanawiam czy skusić się na Starą baśń, bo mam w domu, ale jakoś nie ciągnęło mnie do niej nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie ciągnęło do tej książki, tylko czekałam na ładne wydanie. :)

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Czeka Cię zaczytany czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i mam nadzieję, że nie zawiodę się na tych książkach.

      Usuń
  4. Sporo tych książek, jestem ciekawa recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powoli zaczną się pojawiać. :) Aktualnie kończę czytać "Na szafocie" i to będzie książka, którą zrecenzuję w pierwszej kolejności.

      Usuń
  5. Podziwiam połów książek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to już u mnie zaczyna wpadać w uzależnienie, które trzeba okiełznać. Ale w sumie lepiej mieć takie uzależnienie niż inne. :)

      Usuń
  6. A ja mam takie pytanko :D Jak sobie radzisz z miejscem na półkach? :D
    Zdobycze zacne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powoli zaczyna mi się kończyć. :) Póki co kreatywnie układam książki na regale i myślę, żeby zrobić regał na zamówienie, który będzie bardziej ustawny. :)

      Usuń
  7. O kurczę, jak dużo książek! Ciekawe tytuły, zwłaszcza te od Fabryki Słów. Sama zamierzam niedługo poznać serię Przechrzty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle Fabryka Słów ma ciekawe książki, po które ostatnio sięgam coraz chętniej. A co do Przechrzty to myślę, że warto. Ja póki co mam za sobą jego Materię Primę, która jest jedną z moich ulubionych serii. :)

      Usuń
  8. Ile cudowności. O książkach Jurgena Thorwalda. Mam Starą baśń, ale w innym wydaniu. Cheruba też.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na "Starą baśń" czaiłam się dość długo i nie mogłam jej znaleźć w fajnym wydaniu. Na szczęście znalazłam to i mam nadzieję, że będzie ok. :)

      Usuń
  9. Wow! Ile książek! Kilka tytułów mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę mi się nazbierało.;) Ale niczego nie żałuję.;)
      A co do książek to co np. Cię zainteresowało?

      Usuń
  10. Wow ile nabytków! Życzę miłego czytania ;).
    Mnie akurat żadna z tych książek nie zainteresowała, ale ostatnio jakoś mam mniejsze chęci na czytanie, chyba się trochę wypaliłam po zaczytanym lutym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypalenie to dość częste u moli książkowych, ale na szczęście to mija. :)

      Usuń
  11. Spory zbiór. Udanych lektur! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak rany, ile książek!!! Super! :) Mogliby jeszcze dodawać do każdej książki czas na jej czytanie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.