Podsumowanie stycznia 2021

Witajcie, 

dzisiaj przyszedł czas na kolejne podsumowanie miesiąca. I powiem Wam, że nie spodziewałam się, ze będę je przygotowywać tak szybko. Jednak czas biegnie nieubłaganie i nie patrzy na to czy jesteśmy z tego zadowoleni czy nie. Ale do rzeczy!

W styczniu udało mi się przeczytać kilka ciekawych książek. O jednych Wam wspominałam, o innych jeszcze nie - ale z czasem pewnie wszystkie z nich będą się przewijać w jakichś notkach.  A zatem bez przedłużania zaczynajmy. :)


Książki, które udało mi się przeczytać w tym miesiącu to: 

1. Matt Taibbi, "Nienawiść sp. z o. o."

2. Adam Przechrzta, "Namiestnik"

3. Joe Hill i in. "Locke&Key Korona Cieni"

4. Krystyna Kaplan, "Londyn w czasach Sherlocka Holmesa",

5. Marta Kisiel, "Dywan z wkładką",

6. Heidi Blake, "Krwawe pozdrowienia z Rosji",

7. Adam Przechrzta, "Adept" - rereading, 

8.Cormac McCarthy, "Droga",

9. Han Kang, "Wegetarianka" - rereading


Powiem Wam, że początek roku pod względem czytelniczym miałam dobre i nie mogę narzekać. Poza tym o dziwo zaczęłam wracać do książek, które już raz przeczytałam, ale możliwe, że napiszę o tym osobny post, bo doszłam do zaskakujących dla mnie wniosków.  Tymczasem dajcie znać jak Wam tym razem poszło. 

Komentarze

  1. gratuluję wyniku czytelniczego. Mnie udało się przeczytać 6 książek w styczniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam dla siebie jeden ciekawy tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przez ostatnie kilka miesięcy cierpiałam na kryzys czytelniczy, ale wydaje mi się, że powoli wychodzę z dołka, bo w styczniu przeczytałam już 7 książek, a to jak dla nie całkiem sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy intensywnie czytający mol książkowy raz na jakiś czas przechodzi taki kryzys. Trzeba takie coś po prostu jakoś na swój sposób przetrwać. Ale dobrze słyszeć, że już jest lepiej. :)

      Usuń
  4. Gratuluję Ci wspaniałej liczby. Ja zostałam zasypana dodatkową robotą więc powiem Ci szczerze, podziwiam się, że w ogóle coś przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo - są rzeczy ważne i ważniejsze, więc często niestety trzeba wybierać. I muszę CI powiedzieć, że też się cieszę, że udało Ci się cokolwiek przeczytać przy zwiększonej liczbie obowiązków.

      Usuń
  5. Super, że tak dobrze czytelniczo zaczął Ci się ten rok. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wynik czytelniczy. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję liczby przeczytanych książek. Ciekawe książki przeczytałaś.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Oj tak - i to nawet bardzo mocna. W mojej głowie zostanie na naprawdę długo.

      Usuń
  9. Nie czytałam żadnej z tych książek, sporo ich udało Ci się przeczytać w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - sporo udało mi się przeczytać w tym miesiącu, co mnie miło zaskoczyło.

      Usuń
  10. Dziewięć to całkiem niezły wynik. U mnie w styczniu z czytaniem było gorzej, bo styczeń był mega intensywny i brakowało czasu. Może luty będzie bardzie przyjazny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - tym bardziej, że przez długi czas w miesiącu udawało mi się przeczytać 5 - 6 książek.

      A co do lutego to życzę Ci, żeby był dla Ciebie lepszy czytelniczo niż styczeń.

      Usuń
  11. Gratuluję świetnego, zaczytanego miesiąca. Oby luty wypadł jeszcze lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nam obu życzę, żeby luty był bardziej zaczytany. :)

      Usuń
  12. Sporo przeczytanych książek :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyniku! Ciekawe tytuły, ale ja niestety nie czytałam żadnej z tych książek. Niedługo pewnie i u mnie pojawi się podsumowanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nie mogę się doczekać Twojego podsumowania - lubię czytać tego typu notki.

      Usuń
  14. Dużo przeczytanych książek, gratulację! Ja zostawiłam za sobą styczeń z dwoma przeczytanymi tytułami, ale postanowiłam sobie, że luty będzie pod tym względem lepszy. "Droga" - bardzo dobra i przejmująca książka. Dużo osób mówi o tytule "Dywan z wkładką" - muszę nadrobić zaległości. :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.
    Book Prisoner

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci, żeby luty był dla Ciebie dużo lepszy czytelniczo od poprzedniego miesiąca. Co do "Drogi" to faktycznie świetna i bardzo przejmująca książka. Natomiast "Dywan z wkładką" jest dobry jeżeli potrzebuje się rozrywki.

      Usuń
  15. Nową Kisiel muszę przeczytać, jestem fanką autorki.
    Liczbowo w styczniu u mnie wyszło kilkanaście pozycji, ale czytałam mangę, więc tomy leciały szybciutko, bo do czytania niewiele, głównie obrazki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to było moje pierwsze spotkanie z twórczością Kisiel i możliwe, że sięgnę po coś jeszcze. Poza tym ja powoli przekonuję się do komiksów, więc może i na mangi przyjdzie w moim życiu czas.

      Usuń
  16. Mam Dorgę McCarthyego na czytniku, chyba niedługo zabiorę się do lektury, bo słyszałam, że jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, ale też jest przytłaczająca, więc trzeba mieć na nią odpowiedni czas.

      Usuń
  17. Ja przeczytałam o jedną książkę więcej, więc miałam równie zaczytany miesiąc. Powrót do wcześniej przeczytanych książek to bardzo dobry pomysł, ja sama mam wiele powieści, do których wracam ;)
    PS "Dywan z wkładką" właśnie mam na tapecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki takim powrotom odkrywam niektóre książki na nowo. Np. na "Wegetariankę" po latach spojrzałam zupełnie na nowo.

      Usuń
  18. Gratuluję! Super wynik! Mi udało się przeczytać tylko trzy i to dlatego, że miałam urlop :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      A z czytaniem to zawsze tak jest, że raz się czyta więcej, a innym razem mniej, ale najważniejsze, żeby znaleźć na to czas:).

      Usuń
  19. Ja przeczytałam w styczniu tylko dwie książki, ale za to luty zapowiada mi się dużo lepiej, bo w tym momencie kończę trzecią książkę. :)
    Z wymienionych przez Ciebie nie czytałam żadnej, ale bardzo mnie kusi "Droga". :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.