Podsumowanie września 2020 - tym razem książkowe i filmowe :)

To zadziwiające jak szybko biegną kolejne miesiące. Najczęściej dostrzegam to tworząc podsumowania i nowości nadchodzącego miesiąca. Dzisiaj przyszedł czas na przyjrzenie się temu, co udało mi się przeczytać i obejrzeć. 




Przeczytane książki: 


1. Leigh Bardugo, "Szóstka Wron"

2. Matt Ruff, "Kraina Lovecrafta"

3. Dacre Stoker, J. D. Barker, "Dracul"

4. Jakub Bielawski, "Dunkel",

5. Evžen Boček, "Ostatnia arystokratka".


Obejrzane filmy: 


1. "Duma i uprzedzenie" - uwielbiam ten film i w tym miesiącu obejrzałam go aż 2 razy, 

2. "Narodziny gwiazdy" - uwielbiam muzykę z tego filmu, 

3. "Zabójcze maszyny"


Powoli przełamuję się do oglądania filmów, bo wcześniej byłam bardziej książkowa, a jak coś już obejrzałam to rzadko. Mam nadzieję, że w październiku też uda mi się coś obejrzeć:). Co do książek to w końcu jest nieco lepiej - w momencie pisania notki kończę czytać "Kościół kobiet" - miałam nadzieję, że wyrobię się jeszcze we wrześniu, ale jednak się nie udało, zatem ta publikacja przeskoczy na październikowe podsumowanie:). 

Komentarze

  1. "Ostatnią arystokratkę" chętnie przeczytam.
    "Dumę i uprzedzenie" też uwielbiam. Czytałam i oglądałam ekranizację. Niewykluczone, że niedługo wrócę do Jane Austen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam "Dumę i uprzedzenie" zanim obejrzałam ekranizację. Do filmu lubię wracać i myślę, żeby wrócić do książek Austen.

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam muzykę z filmu "Narodziny gwiazdy". Piękny soundtrack.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soundtrack ja często katuje na YT, a później chodzę po domu i sobie go śpiewam lub nucę - mój mąż ma dość ;D

      Usuń
  3. Z Twojej listy przeczytanych książek znam tylko "Ostatnią arystokratkę" i w ogóle lubię całą serię, to takie powiastki na poprawę humoru ;).
    A z filmów znam "Dumę i uprzedzenie" i "Narodziny gwiazdy". Oba niekoniecznie mnie porwały, jeśli chodzi o adaptację Jane Austen, to zdecydowanie wolę miniserial bbc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie zdanie o "Ostatniej arystokratce" i w sumie z myślą o rozrywce po nią sięgałam.

      A jeżeli chodzi o ekranizację "Dumy i uprzedzenia" to ta, którą oglądałam w zupełności mi odpowiada, chociaż jestem ciekawa również tego miniserialu.

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że też w końcu przełamię się do oglądania filmów, ostatnio czytam tylko książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardziej książkowa, ale ostatnio staram się wychodzić ze swojej strefy komfortu jeżeli chodzi o kulturę.

      Usuń
  5. Również planuję sięgnąć po Ostatnią arystokratkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemna lektura, która mi osobiście poprawiała humor;).

      Usuń
  6. Faktycznie soundtrack z narodziny gwiazdy jest na prawdę fajny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem, że ,,Zabójcze maszyny" zostawiasz bez komentarza. Nie widziałam żadnego z tych filmów. Po ,,Krainę Lovecrafta" sięgnęłam, ale jeszcze nie skończyłam. Gratuluję wyniku.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zabójcze maszyny" - w sumie fajny film, jak chcemy czegoś nie wymagającego, więc uznałam, że nie będę się nad nimi rozwodzić.

      Usuń
  8. Zabójcze Maszyny zaczęłam jakiś czas temu i nie skończyłam ^^
    Duma i Uprzedzenie to klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matt Ruff, "Kraina Lovecrafta" mam ochotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dopytam czy dumę tę nową wersję czy starą serial bbc?

      Usuń
    2. Ja teraz przyczajam się na serial jeżeli chodzi o "Krainę Lovecrafra", natomiast jeżeli chodzi o "Dumę i uprzedzenie" to tą nową wersję kocham miłością bezgraniczną, a serialu bbc jeszcze nie widziałam.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.