Podsumowanie grudnia 2015

Początek grudnia był dla mnie bardzo wymagający. Moje ciało domagało się snu, odpoczynku i relaksu. Ostatni miesiąc był też pełen zmian wprowadzanych w życie i planów następnych. Cieszę się, że wprowadziłam w życie coś, co chciałam zrobić już od dawna i jak dotąd daję sobie radę, co mnie bardzo cieszy. Jednak to nie zmienia faktu, że długa droga przede mną ;). 

W tym miesiącu planuję jeszcze wdrożyć w życie plan czytania dwóch książek tygodniowo, co będzie wymagało ode mnie nie lada dyscypliny, samozaparcia i organizacji czasu, ale myślę, że jak najbardziej jest to możliwe :). To będzie taki mały rozruch przed celem, który sobie postawiłam na 2016 rok, a mianowicie przeczytanie 104 książek w przyszłym roku. Szczerze mówiąc boję się o to jak mi to wyjdzie, ale jak mi nie wyjdzie to przecież z okna nie wyskoczę ;). 


Tymczasem przejdźmy do tego co obejrzałam i przeczytałam w grudniu 2016: 

Filmy: 
  1. "Makbet" - wymagający film, ale warty obejrzenia.  Na sali kinowej było, "aż" 3 osoby, 
  2. "Ostatni władca wiatru", 
Książki: 
  1. S. King, "Bazar złych snów", -niebawem 
  2. P. Singer, J. Mason, "Etyka a to co jemy", >>>KLIK<<<
  3. Ake Edwardsson, "Taniec z aniołem" >>>KLIK<<<
  4. B.Hall, "ISIS. Państwo Islamskie" >>>KLIK<<<
Ponownie wynik mnie nie powala, ale mam nadzieję, że dam sobie jakoś z tym radę już od tego miesiąca...może wejdę w ten miesiąc z większą energią i zapałem do działania. Swoją drogą zadziwia mnie ilość filmów, które obejrzałam w ostatnim czasie...ale chyba to jest spowodowane tym, że obejrzenie filmu jest mniej wymagające od przeczytania książki. 

Komentarze

  1. Ambitne plany na Nowy Rok, więc życzę ich spełnienia.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się biorę na dniach za Bazar. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bazar złych snów" także już na mnie zerka z półki ;-) 104 książki w rok to nie lada wyzwanie :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.