Czytelnicze podsumowanie czerwca 2024r.

 Dawno nie robiłam czytelniczych podsumowań miesiąca. Głównie dlatego, że pierwsze miesiące tego roku nie były dla mnie łaskawe pod względem czytelniczym. Jednak czerwiec był moim zdaniem na tyle udany, że postanowiłam wrócić do tworzenia tego typu notek. 



A więc w zeszłym miesiącu udało mi się przeczytać takie książki jak: 

  1. "Wieża Koronna", Michael J. Sullivan,
  2. "Pan Lodowego Ogrodu. Księga III", Jarosław Grzędowicz, 
  3. "Miasto szkła", Cassandra Clare,
  4. "Carmilla", Joseph Sheridan Le Fanu, 
  5. "Magiczne lata", Robert McCammon - notka już niebawem. 

Jeżeli chodzi o moje osobiste wyzwanie czytelnicze to z rozpoczętych serii kontynuowałam Pana Lodowego Ogrodu i Miasto Szkła. W momencie tworzenia tej notki czytam Legendę - czyli II tom Caravalu. Zatem na razie jest obiecująco. Mam nadzieję, że z wyzwaniem będzie mi szło tak dalej.

Tymczasem mam nadzieję, że lipiec będzie dla mnie jeszcze łaskawszy jeżeli chodzi o literaturę - i jak na razie na taki się zapowiada. 

Mam nadzieję, że Wam czerwiec również dopisał pod względem książek. :)

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.