Stosik z ostatniego czasu.

 Witajcie, 

dzisiaj znów chciałabym Wam pokazać co nowego znalazło się na moim regale. O dziwo jest tego trochę, a jeszcze ze dwie książki są do mnie w drodze - więc wygląda na to, że dość szybko uzbieram nowy stosik. 



1. "Demonomachia", Marka Krajweskiego,
2. "Uczeń nekromanty", E. Raj,
3. "Życie Violette", Valerie Prrin,
4. "Księga żywych sekretów", Madeline Roux,
5. "Kobieta ze szkła", Caroline Lea,


6."Koszmar w Krainie Czarów", J. Green, (gra książkowa),
7. "Zły czarnoksiężnik z OZ", J Green, (gra książkowa),
8. "Opowieści z mekhańskiego pogranicza. Północ - Południe", Robert M. Wegner,
9. "Gosta Berling", Selma Lagerlof,
10. "Choose Cthulhu 1: Zew Cthulhu" (gra paragrafowa), Leandro Pinto


11. "Śmierć przybywa do Pemberley",
P. D. James,
12. "Bóg maszyna", Joanna W. Gajzer,
13. "Zakon drzewa pomarańczy", Samantha Shannon - dwie części,
14. "Mythos", Stephen Fry,


15. "Siedmiu mężów Evelyn Hugo", Taylor Jenkins Reid,
16. "Blask ostatecznego kresu", James Islington,
17. "Uczeń nekromanty. Fasczynacja", E. Raj,
18. "Obrzeża na pustkowiu", Daphne du Maurier,
19. "Zimowy monarcha", Bernad Cornwell.
W międzyczasie przyszedł do mnie również "Czerwony Smok" Thomasa Harrisa oraz "Przedsionek piekła" Anny Bailey, o których zapomniałam podczas robienia zdjęć, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Widzę, że znowu przybyło mi całkiem sporo ciekawych książek i mam nadzieję, że nie będę kazała im na siebie długo czekać.

Komentarze

  1. Wow, ile książek. Masz co czytać i to się liczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, chociaż zapas mam już taki, że nie wiem kiedy znajdę czas na te wszystkie książki.

      Usuń
  2. Świetne zdobycze. Trzeci tytuł chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów blogger szwankuje. A chciałem napisać, że z tego stosika z chęcią bym przeczytał. Pozdrawiam serdecznie, po zabieganym poranku :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dodaje znów komentarzy - a chciałem napisać, że wszystkie książki są smakowite. Pozdrawiam po zalatanym poranku :-) . Ja w soboty od lektur odpoczywam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre pozycje są bardzo obiecujące!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Gostę Berling" mam, tylko w innym wydaniu. Jeszcze tej książki nie czytałam, więc ciekawa jestem Twojej opinii. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacne stosiki. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacny stosik! Czytałam z tego tylko "Zimowego monarchę" i jak dla mnie bomba. W następnej kolejności czekają na mnie "Opowieści z mekhańskiego pogranicza", o których słyszałam dużo dobrego. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Oberżę na pustkowiu" za chwilę zaczynam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książek zawsze jest więcej niż czasu na ich przeczytanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.