Kolejne przygarnięte książki w tym roku.

 Witajcie, 

dzisiaj przychodzę z kolejnym stosikiem - chociaż już nie tak bogatym jak te ostatnie. Ale czasem trzeba się ograniczyć;)

Długo szukałam drugiego i trzeciego tomu Trylogii Nadzoru po normalnych cenach. 


Zatem po kilku miesiącach szukania w antykwariatach znalazłam w kwotach do zaakceptowania zarówno "Paradoks", jak i "Ostatniego" Charliego Fletcher'a - przyszły w takim stanie, że mój mąż myślał, że kupiłam je w księgarni. :)


Poza tym kupiłam sobie "Szczeniaki" Sylwii Siedleckiej - słyszałam o tej książce dużo dobrego od osób, ze zbliżonym spojrzeniem na literaturę do mojego, więc nie mogłam się nie skusić (tym bardziej, że dorwałam je za niecałe 18 zł na Bonito).

Dodatkowo kupiłam kontynuację "Historii naturalnej smoków" Marie Brennan czyli: "Zwrotnik węży""Podróż Bazyliszka" i "W labiryncie smoków". Mam nadzieję, że ta seria mnie nie zawiedzie. 


Książki z ostatniego stosiku to: 
  • Yoko Ogawa, "Ukochane równanie profesora" 
  • Sarah Moss, "Mur duchów"
  • Marta Kisiel, "Dywan z wkładką"
  • Edward Rutherfurd, "Londyn".
Do zdjęcia nie załapały się "Krwawe pozdrowienia z Rosji" Heidi Blake, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Tymczasem dajcie znać czy coś z tego stosiku Was zainteresowało, tymczasem trzymajcie się zdrowo.

Komentarze

  1. Nieraz w antykwariatach można znaleźć naprawdę ciekawe perełki książkowe, a czasami nawet i nowości literackie w idealnym stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - te, które kupiłam w antykwariacie wyglądają, jak prosto z księgarni.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj tak - książek do przeczytania nigdy nie może być za wiele. ;)

      Usuń
  3. Jest co czytać, więc pozostaje mi życzyć satysfakcjonującej lektury. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oj tak - nie mogę się doczekać momentu, w którym będę je czytać.

      Usuń
  5. Nie znam tych książek, ale niektóre z nich mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mam taki problem z książkami dla syna by skompletować całą serię w miarę przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często też szukam w kilku księgarniach tego co chcę kupić i robię zakupy tam gdzie najtaniej. Jednak na kolejne tomy "Trylogii Nadzoru" to długo się czaiłam, bo w księgarniach są już niedostępne, a na Allegro zwykle wiszą w jakichś kosmicznych cenach - dlatego jak zobaczyłam, że są za kwotę do zaakceptowania to od razu je kupiłam. :)

      Usuń
  7. Nie znam żadnego z tych tytułów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie większość z nich jest dość niszowa, więc się nie dziwię. Po część z nich też bym nie sięgnęła, gdyby nie polecenia od ludzi z podobnym gustem książkowym podobnym do mojego lub gdybym nie szukała powieści z danego gatunku.

      Usuń
  8. Ja właśnie przeczytałam Dywan z wkładką - ależ to relaksująca powieść!

    OdpowiedzUsuń
  9. BRENAN czytam tę pierwszą część i mi się wcale nie podobała..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, ja jestem jeszcze przed lekturą pierwszej części. Po Twoim komentarzu jestem jeszcze bardziej ciekawa jak ją odbiorę.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.