Czytelnicze podsumowanie maja 2020

Czerwiec to miesiąc, w którym moje życie powoli wraca do normy, a sprawy sprzed kwarantanny boleśnie zaczynają o sobie przypominać. Dlatego też w tym miesiącu może być trudniej z czasem na czytanie, ale mam nadzieję, że uda mi się ogarnąć przyjemności, chociażby w minimalnym stopniu:). Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić informacją o tym co udało mi się przeczytać w maju. 


2. M. Kaminsky, "Seryjni mordercy",
4. H. P. Lovecraft, "Zew Cthulhu",
5. U. K. Le Guin, "Kotolotki".

W porównaniu do kwietnia przeczytałam o jedną książkę mniej, ale mam nadzieję, że nadrobię w lipcu, bo czerwiec może być ciężki;). O dziwo 2 książki przeczytałam w formie ebooka, co mi się rzadko zdarza, ale pewnie będzie miało miejsce coraz częściej. 

Jeżeli chodzi o to co aktualnie czytam, to na warsztacie mam książkę "Mroczne Materie. Delikatny nóż" Pullmana i tak sobie myślę, że nie będę pisała oddzielnie o każdej książce z serii, tylko napiszę notkę podsumowującą jak już skończę czytać trzeci tom. Mam nadzieje, że dwie ostatnie części przeczytam jedna po drugiej dzięki czemu będę mogła napisać Wam o nich jeszcze w tym miesiącu. 

Tymczasem trzymajcie się ciepło. 

Komentarze

  1. Gratuluję wyniku czytelniczego. Mnie udało się przeczytać 8 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci, żebyś mimo wszystko miała trochę czasu na dobrą lekturę w czerwcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To całkiem udany miesiąc za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z książek, które przeczytałaś w maju czytałam kilka lat temu tylko Pullmana. Prawdopodobnie w czerwcu też mniej przeczytam powieści. Obyś miała więcej czasu w czerwcu niż zakładasz.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.