Kolejne prace warsztatowe.

Witajcie, 
dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejne prace, które zrobiliśmy na warsztatach. Tym razem są to dwie rzeczy - tag i kartka w pudełeczku: 

praca scrapbookowa

kartka diy


Powiem Wam, że na ostatnich zajęciach jeszcze bardziej uświadomiłam sobie jak bardzo brakuje mi wykrojnika. Poza tym zobaczyłam, że bawienie się w mediowe elementy też może być fajne. Myślę, że to też kwestia czasu jak również je zacznę wykorzystywać w swoich pracach. 

Jeżeli jesteście ciekawe tego co jeszcze zrobiłyśmy na warsztatach to jeszcze jedną z prac znajdziecie w notce pt. "Notatnik w stylu vintage" Poza tym zapraszam Was również do notek "Moje początki ze scrapbookingiem" i "Warsztaty, kursy, szkolenia - czy na pewno są konieczne?". Natomiast moje prace możecie znaleźć przez etykiety:). 

Mam nadzieję, że niebawem będę mogła Wam pokazać pace wg. swojego projektu z wykorzystaniem wiedzy i umiejętności z warsztatów. 

Komentarze

  1. Piękne prace! Szalenie podoba mi się taka kolorystyka, taki pastelowy fiolet i te dodatki.... Gdybym miała kiedykolwiek wychodzić za mąż, to bym sobie zamówiła zaproszenia w podobnym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.