Moje początki ze scrapbookingiem.

Scrapbooking jest częścią mojego życia już od ponad dwóch lat. Mam wrażenie, że kiedy zaczynałam nie było tak dużo wyboru papierów (a już w ogóle papierów z dodatkami do wycinania) i dodatków samych w sobie. W każdym razie bez wykrojnika ciężko było cokolwiek stworzyć. Dlatego też moje prace były bardzo skromne, chociaż starałam się nadrabiać ozdobnymi dziurkaczami, tekturkami i ozdobami dostępnymi w dobrze zaopatrzonym sklepie papierniczym. 



Na początku nie wiedziałam czy to będzie moja pasja życia, więc nie chciałam inwestować w nią dużych pieniędzy. Jednak okazało się, że bardzo się wciągnęłam i zaczęłam więcej oraz odważniej eksperymentować. 






kartka urodzinowa dla dziewczynki


Aktualnie biorę udział w warsztatach, na których rozwijam swoje umiejętności i powiem Wam, że wciąć widzę jak daleka droga przede mną mimo stanowią one dla mnie niezastąpione źródło inspiracji oraz motywacji do pracy. 


Nadal jestem na etapie amatora, któremu daleko do ideału, ale teraz już wiem, że scrapbooking jest dla mnie czymś co będzie mi towarzyszyć jeszcze lata. 

 Na ostatnim zdjęciu macie notes, który ozdobiłam na ostatnich zajęciach. Jeżeli będzie trochę słońca, a ja będę miała nieco czasu to porobię więcej jego zdjęć i Wam go pokarzę. Tymczasem mam nadzieję, że uda mi się w tym kierunku rozwijać. Wiem, że w okolicy września też będzie kontynuacja warsztatów, w których aktualnie biorę udział. Mam zatem nadzieję że przez ten czas nieco rozwinę umiejętności, które właśnie nabywam.

Na koniec zdradzę Wam, że to, iż poszłam w rękodzieło sprawiło, że mogłam się rozwinąć, nabyć więcej pewności siebie oraz dostrzec fakt, iż pomimo pewnych trudności mogę rozwijać się artystycznie. Dodatkowo robienie kartek oraz zdobienie rzeczy metodą decupage działa na mni e relaksująco, co niewątpliwie jest ogromnym plusem. Mam nadzieję, że będę mogła rozwijać się w tym kierunku jak najdłużej. 

Komentarze

  1. Masz piękną pasję. Trzymam kciuki za owocny rozwój. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes jest absolutnie piękny, zdecydowanie proszę o więcej jego zdjęć! Rany, ależ ja Ci zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Notes jest wynikiem moich warsztatów z zeszłego tygodnia i w sumie podoba mi się tak bardzo, że praktycznie od razu jak tylko trochę wyszło trochę słońca to porobiłam trochę zdjęć, żeby pokazać Wam szczegóły.

      Usuń
  3. Wspaniały notes.:) Z przyjemnością będę obserwować Twój warsztat twórczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), bardzo miło mi słyszeć takie słowa :)

      Usuń
  4. Pięknie prezentuje się notes a pasja jest fantastyczna. Ja również cały czas się uczę, próbuję, testuję i staram się, żeby moje prace były coraz lepsze i poprawnie wykonane. Tobie również życzę dalszego rozwoju, rób to co kochasz a będziesz miała tylko przyjemności z tego co wyjedzie spod Twoich rąk :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Myślę, że w takich kreatywnych pasjach uczenie się jest czymś niezbędnym do rozwoju, bo inaczej stoimy w miejscu i robimy wszystko na jedno kopyto. Dlatego życzę nam obu, żeby nigdy nie zabrakło nam weny i inspiracji.

      Usuń
  5. Z przyjemnością się czyta post związany z czyjąś pasją, zwłaszcza jeśli opisuje w nim swój rozwój i w sumie podziwiam za tak pozytywne podejście do tego.
    Ja o swoich pierwszych pracach graficznych wolałabym zapomnieć, ale trzeba było się jakoś nauczyć.
    Gratuluję ciekawej i oryginalnej pasję. I życzę dalszego rozwoju.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wychodzę z założenia, że początki dla każdego są trudne i w sumie wiele osób często zraża się tym, że na początku im nie wychodzi. Szczególnie, kiedy widzą na blogach i innych socjal mediach prace już bardziej doświadczonych osób. Tak sobie myślę, ze posty tego typu mogą pokazać początkującym osobom, że proces twórczy to pewna droga i mimo tego, że na początku rzadko kiedy jest dobrze, to później zwykle jest dużo lepiej - o ile się nad tym pracuje :).

      Usuń
  6. Naprawdę ten rozwój jest w pełni widoczny na Twoich pracach, które teraz zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze lubię oglądać Twoje prace, bo są bardzo ciekawe i oryginalne :). Scrapbooking wymaga nie tylko umiejętności manualnych, ale też nieco wyobraźni i chęci nauki i widzę, że to masz w sobie. Super, że odkryłaś w sobie taką pasję ;).
    A ten notesik z ostatniego zdjęcia to sama bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Bardzo miło mi czytać takie słowa. Tym bardziej, że samorozwój pod kontem manualnym zawsze był dla mnie trudny, ze względu na moje pewne ograniczenia. Dlatego tym bardziej takie komentarze jak Twój sprawiają, że bardziej zaczynam wierzyć we własne możliwości :).

      A ten notatnik sama bardzo lubię i w sumie chyba zacznę tworzyć więcej takich - w sumie może kiedyś zrobię rozdanie jakiegoś notatnika :).

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.