Czytelnicze podsumowanie sierpnia 2018

To niesamowite jak szybko lato się kończy. Osobiście ciągle mam wrażenie, że wciąż jest czerwiec i dopiero co kończyłam rok szkolny :). Tymczasem chciałam podsumować to jak czytelniczo wyglądał mój sierpień. 

A zatem w sierpniu przeczytałam: 

1. A. Hałas, "Dwie Karty" [recenzja],
2. S. Walker, "Dietoland" [recenzja]
3. A. Bognar, "Stroicielka dusz" [recenzja]
4. J. Milszewski, K. Sadkowski, "Gastrobanda. Wszystko co powinieneś wiedzieć zanim wyjdziesz coś zjeść" [recenzja]
5. A. Mayne, "Naturalista" [recenzja]
6. N. Semenuik, "Tajemniczy czarny kot. Legendy i przesądy" [już wkrótce]


Dodatkowo na moim blogu pojawiły się notki o: 

1. "Kosmiczne dziewczyny. 50 historii niezwykłych kobiet, które przyczyniły się do podboju kosmosu." autorstwa J. Jackson [klik]
oraz
2. "Zostań, a potem walcz", J. Boyne'a [klik]

Komentarze

  1. Hoho, sporo tego:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalista - polecam każdemu! Świetna książka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobała, chociaż ja dopatrzyłam się w niej szczegółów, które moim zdaniem autor mógł bardziej dopracować. Ale mimo wszystko mnie zaciekawiła i świetnie mi się ją czytało. A najlepsze jest to, że podobno to jest początek serii :D

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku. 😊 Mnie udało się przeczytać 12, a zrecenzować 11.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.