Kolejny chwalipost w tym roku.

W ostatniej notce ze stosikami nowych książek pt. "Noworoczny chwalipost książkowy" wspominałam, że przybyło mi na tyle nowych książek, że najłatwiej będzie mi rozbić to chwalenie się na kilka postów. Dziś przyszedł czas na kolejną notkę z nowymi książkami w mojej biblioteczce. 

A zatem kolejne książki, które zasiliły moje regały to:

  • Encyklika Humanae Vitae - coraz więcej książek, które czytam się do niej odnosi, więc stwierdziłam, że warto ją mieć i z nią się zapoznać, 
  • "Koniec świata chrześcijańkiego", Chantal Delsol, 
  • "Anne z Avonela", L. M. Montgomery, 
  • "Anne z Redmondu", L. M. Montgomery, 
  • "Przebudzenie", A. de Mello, 
  • "Jestem dość", M. Mikołajcz"yk, 
  • "Zaginione z Willowbrook", E.M. Wiseman,
  • "Boża sekta", F. Pinotti, 
  • "Wojna Crier", N. Varela,
  • "Z popiołów zrodzi się ogień", Sabaa Tahir
  • "Rabits", Terry Miles, 
  • "Cień Kitsue", J. Kagawa,
  • "Aurora. Przebudzenie", A. Kaufman, J. Kristoff, 
  • "Aurora. Pożoga", A. Kaufman, J. Kristoff
  • "Aurora. Koniec", A. Kaufman, J. Kristoff
  • "Barwy kolorów", D. Dibben

  •  "Piranesi", S. Clarke (teraz czytam), 
  • "Czarne miecze", A. Saulski, 
  • "Wampirzyca i wiedźma", F. Flores,
  • "Santa Clown", J. Thorne, 
  • "W cieniu błyskawic", B. McClellan,
  • "Świątynia na bagnach", M. Gołkowski, 
  • "Opowieści niesamowite z języka polskiego",
  • "Miasteczko Rotheaweiad", A.Caldecott,
  • "Parias", Anthony Ryan, 
  • "Magiczne lata", R. McCammon,
  • "Jonathan Strange i Pan Norrell", S. Clarke,
  • "Kroniki Arkham. Akolici Cthulhu" - praca zbiorowa
  • "Modlitwy do rozbitych kamieni. Czas wszystek, światy wszystkie. Miłość i śmierć.", Dan Simmons
Jak widzicie jest tego trochę, a to przecież jeszcze nie wszystko🙆. No, ale o reszcie książek wspomnę w oddzielnym chwalipoście za jakiś czas, co by Was nie zanudzić. ;)

Komentarze

  1. Fajny stosik, nic z tego nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik robi wrażenie :) znam tylko kontynuację Ani z Zielonego Wzgórza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny stos! Po "Opowieści niesamowite z języka polskiego" bym chętnie sięgnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomite stosiki. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stosy, takie chwaliposty to ja uwielbiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety!! Gdzie Ty to wszystko mieścisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie już ledwo mieszczę gdziekolwiek nowe książki. No, ale dbam o rotację książek w moim domu i część sprzedaję lub oddaję tworząc miejsce dla nowych nabytków. :)

      Usuń
  7. Super stosik :) Będziesz miała co czytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały stosik.Życzę wielu niezapomnianych czytelniczych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu bogate stosiki. Lista naprawdę spora, jest co czytać i co poznawać :) Pozostaje mi tylko życzyć samych udanych lektur! To będzie cudownie spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką też mam nadzieję, że przeczytanie każdej z tych książek będzie ogromną przyjemnością.

      Usuń
  10. Niesamowicie dużo książek ;) Podziwiam, że masz gdzie je trzymać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście dbam o rotację książek i co jakiś czas szukam nowego domu tym książkom, po które już nie sięgnę. Dlatego też robi mi się miejsce na nowe książki. :)

      Usuń
  11. Z tego stosu znam tylko "Miasteczko Rotheaweiad"

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdobycze! Aż chce się czytać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ stosiska! Bardzo lubię takie oglądać :) Znam Burzę kolorów (podobała mi się!) i książki L.M. Montgomery. Na półce mam też "Jestem dość", ale jeszcze nie czytałam. Przytuliłabym chętnie "Magiczne lata", bo słyszałam o niej dużo dobrego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.