Noworoczny chwalipost książkowy.

Jakiś czas temu zorientowałam się, że nowo zakupionymi książkami chwaliłam się się jeszcze na wakacjach. A, że od tego czasu nazbierało mi się trochę nowych książek postanowiłam szybko nadrobić zaległości. Jednak jest tego tyle, że takich chwalipostów będzie przynajmniej dwa, ponieważ jakbym miała zmieścić to wszystko w jednym poście to ilość książek przytłoczyłaby nawet mnie - dlatego też postanowiłam podzielić to na kilka notek. A zatem od sierpnia przybyły mi m. in. następujące książki: 


  • "W szponach mrozu", R. Mead, 
  • "Nocami krzyczą sarny", K. Zyskowska, 
  • "W cieniu bohaterów", N. Bowling, 
  • "Niedźwiedź i słowik", K. Arden, 
  • "Dziewczyna z wieży", K. Arden, 
  • "Zima czarownicy", K. Arden, 
  • "Po co światu psychoterapia", B. De Barbaro, 
  • "Dworska tancerka", Shin Kyung - Sook,
  • "Las zna twoje imię", Alaitz Leceaga,
  • "Gambit hetmański", R. Foryś,
  • "Ulice Laredo", L. McMurtry, 
  • "Z naszej przyrody", B. Dydakowski


  • "Bajki robotów", St. Lem,
  • "Solaris", St. Lem
  • "Loki. Gdzie zaległy kłamstwa", Mackenzi Lee, 
  • "Frankenstein", M. Shelly, 
  • "Piraesi", Suzanna Clarke,
  • "Co zdarzyło się w Lake Falls", A. K. Dormann,
  • "Ucieczka z Lake Falls", A. K. Dormann, 
  • "Droga do Lake Falls", A. K. Dormann,
  • "Problem trzech ciał", Cixin Liu, 
  • "Czarny kwiat", Kim Young-ha, 
  • "Dziedzictwo Usherów", R. McCammon, 
  • "Jądro ciemności", J. Conrad, 
  • "7736km pomiędzy Koreą Południową a Polską", Mijin Mok, 
  • "Cokolwiek powiesz, nic nie mów", Patrick Radden Keefe, 
  • "Modlitwy do rozbitych kamieni. Czas wszystek. Światy wszystkie. Miłość i śmierć", Dan Simmons, 
  • "Kroniki Arkham. Akolici Cthulhu"
  • "Rozbudzona harfa. Baśnie i legendy z całego świata", St. Majchrowski. 
Nie mogę się doczekać spotkania z każdą jedną książką z tych stosików. Jednak nie mam pojęcia kiedy będę miała na nie czas - tym bardziej, że przed feriami roboty mam od zawalenia. Mam jednak nadzieję, że w ferie chociaż trochę będę miała jak nadrobić czytelnicze zaległości, 

Komentarze

  1. Arden jest wspaniała - uwielbiam tą trylogię! "Problem trzech ciał" czytałam. Początkowo trudno było mi się wdrożyć, ale później było z górki ;) Miłej lektury!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakiś czas temu czytałam pierwszy tom trylogii Arden i jakiś czas temu stwierdziłam, że chcę do niej wrócić. Mam nadzieję, że mi się to uda, chociaż przed feriami mam roboty od zawalenia. No, ale za dwa tygodnie nie zamierzam powstrzymywać się od czytania książek. :)

      Usuń
  2. Sporo książek nazbierałaś, życzę ci dużo czasu na czytanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tylko część z tego co kupiłam sobie od wakacji i w sumie nie wiem czy przez to śmiać się czy płakać. ;)

      Usuń
  3. I pięknie. Takimi stosikami warto się chwalić. Cudowny widok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę - w końcu sama lubię podglądać takie stosiki u innych.

      Usuń
  4. Ile ciekawych książek! "Dworska tancerka" to poruszająca, zapadająca w pamięć powieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że i mnie poruszy, a przede wszystkim będę o niej długo pamiętać.

      Usuń
  5. Ale świetne tytuły! Szczególnie polecam "Niedźwiedzia i słowika" i dalsze tomy! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie zawiodę się na jego książce.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.