Czytelnicze podsumowanie maja 2022r.

 Witajcie, 

dziwnie się czuję z myślą o tym, że właśnie mija kolejny miesiąc tego roku. Ten czas, jak dla mnie zdecydowanie za szybko mija. Niestety muszę się pogodzić z upływającym czasem. Dziś chciałabym się z Wami podzielić tym co przeczytałam w tym miesiącu. Jest skromnie, ale w maju dość sporo się u mnie działo zarówno dobrych i tych mało przyjemnych rzeczy, więc nie zawsze miałam głowę do czytania...




A zatem - w maju przeczytałam:

Natomiast wciąż jeszcze czytam "Bezświt" Kristoffa, "Wichrowe wzgórza" Emily Bronte i "Gambit Wielopolskiego" Adama Przechrzty. 

Mam nadzieję, że czerwiec nie da mi tak bardzo popalić i uda mi się przeczytać więcej. 

Komentarze

  1. Moim zdaniem świetny wynik. Ja przeczytałem sporo, ale mało opinii / recenzji dodałem. Pozdrawiam serdecznie po zalatanym poranku :-) . Ps. Czas faktycznie płynie szybko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że to świetny wynik. A w czerwcu na pewno nie zabraknie ciekawych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy miesiąc jest dobry na czytanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny wynik, nie liczy się zresztą ilość, ale jakość. A niestety molom książkowym na czytanie zawsze brak czasu... ;) "Wichrowe wzgórza" uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę, by czerwiec okazał się przyjemniejszy i spokojniejszy nie tylko czytelniczo!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku :) przypomniałaś mi "Wichrowe wzgórza", czytałam bardzo dawno temu, może przeczytam jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że nie ilość jest najważniejsza, a to, czy książki nam się podobały i spędziliśmy miło czas. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam odczucie, że czas mija zbyt szybko - tyle rzeczy chciałabym zrobić, tyle książek przeczytać, a tu nie ma kiedy. Nie znam tych książek, które przeczytałaś w ubiegłym miesiącu, ale za to ciekawa jestem jak odbierzesz jedną ze swoich obecnych lektur - "Wichrowe wzgórza" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wynik! Wichrowe wzgórze mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.