Stosik z końca marca i początku kwietnia.

Witajcie,

dziś znów chciałabym się Wam pochwalić książkami, które udało mi się przygarnąć. Szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać jak sięgnę po każdą z nich, chociaż jeszcze nie wiem kiedy je upchnę w mój czytelniczy grafik.

 


A powyżej są:
  • "Anne z Zielonych Szczytów", Lucy Maud Motgomery,
  • "Przeminęło z wiatrem", Margaret Mitchell, - piękne wydanie w dwóch tomach. 
  • "Mitologia Greków i Rzymian", Zygmunt Kubiak, 
  • "Apostata", Łukasz Czarnecki, 
  • "Wzlot Persopolis", James S. A. Corey, 


A na powyższym stosiku znajdują się:
  • "Paragraf 22", Joseph Heller, 
  • "Las na granicy światów", Holy Black, 
  • "Emma", Jane Austen, 
  • "Rozważna i romantyczna", Jane Austen, 
  • "Duma i uprzedzenie", Jane Austen, 
  • "Dziwne losy Jane Eyre", Charlotte Bronte, 
  • "Opowiadania prawie wszystkie", Edgar Allan Poe
Ale to nie koniec, bo z racji tego, że w marcu miałam urodziny to przybyło do mnie nieco więcej książek. Bo oprócz dwóch publikacji do recenzji, moją biblioteczkę zasiliły jeszcze inne powieści...


Powyżej znajdują się:
Poza tym przygarnęłam też 5 książek Roberta Jordana:


  • "Oko świata", R. Jordan, 
  • "Wielkie polowanie", R. Jordan, 
  • "Smok odrodzony", R. Jordan, 
  • "Wschodzący cień", R. Jordan, 
  • "Ognie niebios", R. Jordan
Jak widzicie udało mi się przygarnąć całkiem sporo zacnych książek i mam nadzieję, że niebawem sięgnę przynajmniej po część z nich. Tymczasem dajcie znać czy coś Was szczególnie zainteresowało. A może już coś czytaliście?

Komentarze

  1. Świetnie prezentują się Twoje zdobycze kochana. Życzę niezapomnianej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne stosiki aż miło popatrzeć. Sama bym je chetnie przytuliła <3. Też jestem z marca. Wszystkiego najlepszego Kochana :*.
    Przemineło z wiatrem chciałam wypożyczyć niedawno w bibliotece ale ktos mnie uprzedził, więc muszę trochę poczekać :). Ale tutaj to piękne wydanie. W ogóle ślicznosci tutaj masz oby ròwnie dobrzr się czytało :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wszystkiego najlepszego dla nas obu. :D

      Muszę przyznać, że uwielbiam książki w ładnych wydaniach, dlatego jeżeli książka, którą i tak chcę mieć jest dostępna w ładnym wydaniu to zazwyczaj takowe sobie kupuję. :D I mam nadzieję, że nie zawiodę się na tych, które już mam.

      Usuń
  3. Jakie piękne wydanie "Przeminęło z wiatrem". Ja mam w domu antykwaryczne wydania tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dodało chyba komentarza - byłem zaspany, chciałem tylko napisać, że Mitologię Kubiaka mam w wersji papierowej w domu. I często do niej wracam . Pozdrawiam znad e -booków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trylogię Wojen makowych mam na swoich półkach, ale z miękką okładką. Mocno zazdroszczę Apostaty i Poe'go, a to piękne wydanie Przeminęło z wiatrem przyjdzie do mnie w maju :) Piękne stosu! Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojna makowa chodziła za mną już od dawna - szczególnie w tych okładkach, w których sobie kupiłam. A na Poego w tym wydaniu czaiłam się od dawna - tak samo jak na "Przeminęło z wiatrem". Natomiast "Apostata" to coś, co wydaje się być idealnie w moim guście i mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie.

      Usuń
  6. Piękne brzegi książek, mam w domu "Przeminęło z wiatrem", ale baaardzo stare wydanie, starsze ode mnie. Nigdy nie czytałam tej serii, ale oglądałam film;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle te wydania są świetne. Na pewno pokażę je bardziej jak już będę o nich pisać.

      Usuń
  7. Całkiem spory ten stosik :D Chętnie przeczytałabym "Przeminęło z wiatrem" :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Przeminęło z wiatrem" na pewno kiedyś w końcu znajdzie się w mojej biblioteczce.
    "Ania z Zielonego Wzgórza" - mam stare wydanie i tak zostanie :)
    "Paragraf 22" - jedna z lepszych książek jakie czytałam. Bardzo się cieszę, że mam tę książkę w swojej bibliotece.
    "Rozważną i romantyczną" oraz "Dumę i uprzedzenie" już znam. Do przeczytania została "Emma".
    "Dziwne losy Jane Eyre" - rewelacyjna! Tę książkę nabyłam w zeszłym roku i to był bardzo udany zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dużo tych książek i jakie one są duże! Naprawdę zastanawiało mnie, ile to łącznie stron ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tym razem faktycznie nazbierało mi się sporo opasłych tomiszczy i w sumie na pewno stron jest sporo, ale to dobrze. :D

      Usuń
  10. Pokaźny stosik! Tę nową wersję Ani będę musiała przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      I nie dziwię się, że nowa wersja Ani też Cię kusi.

      Usuń
  11. Nowe wydanie Przeminęło z Wiatrem jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła kolekcja! Kilka książek przeczytałam. A chętnie sięgnęłabym po "Przeminęło z wiatrem", bo znam tylko film. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne stosiki, widzę na nich kilka książek, które znam i lubię: powieści Jane Austen (to wydanie jest cudne!), "Anne z Zielonych Szczytów", czy "Przeminęło z wiatrem"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam "Dumę i uprzedzenie" i to jest jedna z moich ukochanych książek, dlatego nie mogłam się oprzeć temu, żeby mieć ją w tym wydaniu, które bardzo mi się podoba.

      Usuń
  14. Same wspaniałe zakupy! To wydanie Przeminęło z wiatrem też czeka na moim stosiku ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.