Podsumowanie lutego 2022r.

Witajcie, 
dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić tym co udało mi się przeczytać w lutym. Jeszcze na początku zeszłego miesiąca miałam nadzieję, że uda mi się przeczytać więcej, jednak luty był dla mnie dość trudnym miesiącem, więc nie udało mi się przeczytać więcej. Niemniej jednak mój wynik jest dość zadowalający.



W lutym przeczytałam takie książki jak: 
Na dziś to z mojej strony wszystko i mam nadzieję, że za miesiąc będę pisać podsumowanie w o wiele spokojniejszych okolicznościach.  

Komentarze

  1. Świetny wynik - tak uważam. Mnie udało się przeczytać trzy. Serdeczne pozdrowienia. A dziś recenzja u mnie Reginy Brett "Jesteś cudem". Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję w wyniku czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wynik i wartościowe książki. Sama mam na liście kilka z nich do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku :) Mam w planach książkę "Księga tęsknot".

    OdpowiedzUsuń
  5. Wynika bardzo dobry :) Z wymienionych tylko Miasto Kości czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Pokora" to książka, do której kiedyś zamierzam sięgnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik. Zaczytanego marca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnej z tych książek nie miałam okazji czytać, ale kto wie, wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałaś dwa razy więcej książek niż ja w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję bardzo owocnego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wynik! Ja przeczytałam 8 sztuk, ale dzięki kwarantannie :) Miałam więcej czasu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.