Moje książkowe zakupy.

Witajcie, 
ostatnio chwaliłam się swoimi zakupami książkowymi w połowie zeszłego miesiąca. Od tamtego czasu znów uzbierało mi się kilka książek, w które się zaopatrzyłam i, o których będę piać z czasem. 
 

Na powyższy stosiku są: 
  • "Dziewczyna, kobieta, inna", Bernardine Evaristo, 
  • "These Violent Delights. Gwałtowne pasje", Chloe Gong, 
  • "Czarne skrzydła czasu", Diane Seterfield,
  • "Niewidzialne Miasto. Serce czasu", Monika Peetz, 
  • "Wichrowe Wzgórza", Emily Bronte, 
  • "Ania z Zielonego Wzgórza", L. M. Montgomery

A powyższy stosik uzbierał się po tym jak sięgnęłam po "Drażliwe tematy", Neila Gaimana. Jedno z opowiadań zawarte w tym zbiorze zmotywowało mnie do tego, żebym w końcu sięgnęła po "Green Town", Raya Bradburego, więc postanowiłam sobie je kupić...jednakże przy okazji kupiłam też kilka innych książek. I w tym stosiku są:
  • "W Kalabrii", Peter S. Beagle,
  • "Ptaki, które zniknęły", Simon Jimenez,
  • "Siostrzane dzwony", Lars Mytting,
  • "Upiory XX wieku", Joe Hill,
  • "Gwiezdny pył", Neil Gaiman,
  • "Green town", Ray Bradbury
Jestem bardzo ciekawa tych książek i mam nadzieję, że dość szybko znajdę dla nich czas. Tymczasem wracam do "Kirke" M. Miller, którą teraz czytam i zapewne to o niej napiszę następną notkę.

Komentarze

  1. Mam chęć na "Czarne skrzydła czasu". Opis wydawcy zapowiada fantastyczną lekturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - opis jest bardzo zachęcający i przynajmniej w moim wypadku brzmi jak coś, co ma szansę idealnie spisać się w mój gust.

      Usuń
  2. Gratuluję nabytków, ja już nawet papierowych i e - booków nie kupuję. Stawiam na biblioteczne i na to, co jest na czytnikach i dysku. Serdeczne pozdrowienia, znad sprzątania ;-). Nareszcie piątek :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po część książek sięgam na Legimi i wspomagam się biblioteką - inaczej nie miałabym szansy sięgnąć po te wszystkie książki, które mnie interesują...zwyczajnie mam a nie w domu za mało miejsca.

      Usuń
  3. Miłej lektury. Ja niedługo podzielą się swoim książkowym prezentem urodzinowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wichrowe Wzgórza", Emily Bronte, "Ania z Zielonego Wzgórza", L. M. Montgomery... Świetna klasyka. Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki "Wichrowym Wzgórzom" przekonałam się do klasyki i cieszę się, że mam e w domu w tym wydaniu.

      Usuń
  5. Nigdy nie czytałam "Ani z Zielonego wzgórza", muszę to w końcu zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A "Ania..." była moją lekturą szkolną w 4 czy 5 klasie, więc ją czytałam, ale to było wiele lat temu.

      Usuń
  6. Uwielbiam takie stosiki:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też.. lubię je oglądać u innych i sama pokazywać, co zasiliło moją biblioteczkę. :)

      Usuń
  7. Z tego stosiku znam jedynie Anię z Zielonego Wzgórza i Wichrowe Wzgórza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jedyne książki z tego stosiku, które kiedyś czytałam. Ale stwierdziłam, że warto jest mieć klasykę w ładnych wydaniach. :)

      Usuń
  8. Ale śliczne grzbiety książek! Z tego wszystkiego czytałam tylko "Anię z Zielonego Wzgórza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę...same okładki też są śliczne. A "Anie..." to chyba większość z nas zna. I ja z sentymentu postanowiłam powoli zaopatrywać się w całą serię w tych pięknych okładkach.

      Usuń
    2. Ja mam w domu dwa wydania pierwszej części "Ani z Zielonego Wzgórza" całej serii nie planuję kupować 😊

      Usuń
  9. Upiory XX wieku miło wspominam, Anię z Zielonego Wzgórza bardzo lubię, a Wichrowe Wzgórza to ciekawa historia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Anie..." i "Wichrowe Wzgórza" też znam, jednak stwierdziłam, że to są książki, które chce mieć na półce, a że uwielbiam ładne wydania to jako, że te są piękne to postanowiłam się w nie powoli zaopatrywać..

      Usuń
    2. Widzisz, to mamy podobnie, też mam takie tytuły, które już czytałam, ale chętnie widziałabym je u siebie na półce w ładnym wydaniu :)

      Usuń
  10. Na pierwszym stosiku niemal same perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zakupy ;). Ja znam z tych stosików "Gwiezdny pył", "Wichrowe Wzgórza" i "Anię z Zielonego Wzgórza". Wszystkie trzy lubię :). A to nowe wydanie "Ani..." od Świata Książki jest wprost cudne, cieszy oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle te 3 książki, które wymieniłaś moim zdaniem są bardzo ładnie wydane.

      Usuń
  12. Sporo książek, życzę przyjemnego czytania😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny stosik, cudowne zakupy. Większośc książek sama bym przeczytała. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z ogromną chęcią przeczytałabym "Siostrzane dzwony" Myttinga, bo już poznałam tego autora dzięki książce "Płyń z tonącymi". To ciekawe, że kupiłaś "Anię z Zielonego Wzgórza", a nie "Anne z Zielonych Szczytów". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa "Siostrzanych dzwonów" A co do "Anne z Zielonych szczytów" to właśnie do mnie idzie, bo chciałabym mieć zarówno jak i jakieś starsze tłumaczenie, jak również to nowe, które wzbudziło tak dużo kontrowersji.

      Usuń
  15. Cudne stosiki. Ja mam właśnie kilka sztuk w koszyku i chyba lada dzień zrobię zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny stosik, podoba mi się zwłaszcza wydanie Ani z Zielonego Wzgórza. Kiedyś się 'dorobię' całej serii tak pięknie wydanej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne jest to nowe wydanie Ani! Ja na swojej półce mam stareńkie, wydane jako lektura dla 7. klasy... jeszcze przed reformą :D Zdecydowanie mniej cieszy oko niż to nowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.