Czytelnicze podsumowanie stycznia 2022roku

 Witajcie, 



właśnie przyszedł czas na pierwsze w tym roku podsumowanie miesiąca. W pierwszym miesiącu przeczytałam lub wysłuchałam kilka całkiem niezłych książek:


  1.  "Z mgły zrodzony", Brandon Sanderson,
  2. "Przeklęte przedmioty. Osobliwe, ale prawdziwe historie o najbardziej niesławnych obiektach świata", J. W. Ocker,
  3.  "Pięć. Nieopowiedziane historie kobiet zamordowanych przez Kubę Rozpruwacza", Hallie  Rubenhold, 
  4. "Don Stanislao. Druga twarz kardynała Dziwisza", Marcin Gutkowski,
  5. "Wilcza godzina", Andrius Tapinas, 
  6. "Studnia wstąpienia", Brandon Sanderson
  7. "Stalowe Szczury. Chwała", Michał Gołkowski, 
  8. "Cress", Marissa Meyer.
Właściwie w styczniu sięgałam głownie po fantastykę i literaturę faktu, a o większości przeczytanych w zeszłym miesiącu książek zdążyłam Wam już wspomnieć. Mam nadzieję, że w lutym utrzymam poziom i przeczytam przynajmniej tyle samo książek co w styczniu. 

Komentarze

  1. U mnie wyszło siedem książek, właściwie czytać muszę wszystko , co mam pod ręką - tak mam "po kimś". Twój wynik jest myślę duży. I pozdrowienia po szybkich zakupach, dziesięciominutowych. Pod Krakowem ślisko, padał śnieg z deszczem , teraz deszcz :/ .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik. Ja muszę częściej zaglądać do literatury faktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też życzę równie udanego czytelniczo lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję w wyniku czytelniczego I życzę zaczytanego lutego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Utrzymujesz świetne tempo. A wybór książek też bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę równie owocnego, czytelniczego lutego :) będę czekać na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w styczniu przeczytałam 4 książki :) Zaczytanego lutego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik, u mnie w styczniu 3 książki, ale za to ostatnio nabrałam ogromnej ochoty na czytanie, więc mam nadzieję, że ten miesiąc będzie lepszy. Życzę zaczytanego lutego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby i luty obfitował w ciekawe lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osiem książek to bardzo dobry wynik :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wynik świetny, ja przeczytałam w styczniu tylko cztery, w lutym na razie jedną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku :) niestety styczeń tak szybko mi minął, że nie mogę się pochwalić jeśli chodzi o czytanie :) udanego lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo owocny miesiąc! Ja od kilku lat mam już te tytuły Sandersona w planach :)

    pozdrawiam serdecznie
    Help Book

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jeszcze ani jednej książki Sandersona nie przeczytałam..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.