Kolejne zdobycze książkowe.

Hej,
Dziś chcę Wam pokazać co przyszło do mnie w ostatnim czasie. Część książek to egzemplarze recenzenckie, część moje zakupu na promocjach, a część to zakupy w takich miejscach jak Allegro czy Skupszop. Naturalnie te, które już zdążyłam zrecenzować macie podlinkowane. :)

 

1. "Gambit Wielopolskiego", Adam Przechrzta,
2."Selekcje. Jak szkoła niszczy ludzi, społeczeństwa i świat", Mikołaj Marcela,
3. "Stalowe Szczury. Chwała", Michał Gołkowski,
5. "Lęk", Tomasz Sablik,
6. "Wyznaję", Jaume Cabre,
7. "Cień Eunucha", Jaume Cabre,
8. "Rytm wojny" - druga część, Brandon Sanderson



Od góry:

9."Panie czarowne", Jakub Ćwiek,
11. "Poradnik zabójców wampirów Klubu Książki z południa", Grady Hendrix,
12. "Żywiołaki", Michael McDowell,
14."Ludwa historia polski", Adam Leszczyński


Od góry:
15. "Siedem dni łaski. Wojna, miłość i śmierć w Barcelonie", Carla GraciaMercade,
16. "Sobotnia szkoła piękności", Marsha Mehran,
17. "Marina", Carlos Ruiz Zafon,
18. "Ślepa wierzba i śpiąca kobieta", Haruki Murakami,
19. "Alan Turning: Enigma", Andrew Hodges,
20. "Głosy Pamano", Jaume Cabre,
21. "Cmentarz w Pradze", Umberto Eco

Powyższy stosik to moje zamówienie z jednego z antykwariatów internetowych i za tych 7 książek zapłaciłam 113 zł z groszami już z przesyłką, więc myślę, że warto było. Przejdźmy zatem do kolejnego stosiku, w którym tylko 3 książki sobie kupiłam, a resztę dostałam.


22. "Rubinowe czułenka", Joanne Harris,
23. "Zwiastunka", Bartłomiej Sztombryn,
24. "Lokwood & Sp. Krzyczące schody", Jonathan Stround,
25. "Tokyo Vice. Sekrety japońskiego półświatka", Jake Adelstein,
26. "Gray Man", Mark Greaney,
28. "Musza góra", Bohdan Głębocki,
29. "Ślepe ryby", Bohdan Głębocki


30. "Sherlock. Studium w różu", S. Moffat i inni.,
31. "Riverdale. Dzień wcześniej", Micol Ostow,
32. "Riverdale. Powrót nad Shadow Lake", Micol Ostow,
33. "Mechaniczny anioł", Cassandra Clare,
34. "Pan Darcy nie żyje", Magdlena Knedler,
35. "Almond. Ten, który nie czuł", Won - Pyung Sohn,

Sporo tego, a na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że spora część z powyższych książek to egzemplarze recenzenckie - chociaż to i tak marny argument.
Dajcie znać czy coś z powyższych książek Was szczególnie ciekawi.

Komentarze

  1. Wspaniałe stosy - wszystkie chyba książki są ciekawe. Ja teraz stawiam na biblioteczne - jak już z pewnością wiesz - i - e - booki. Wzrok mam już nie ten ;) Ale jak to się mawia - zdobycze "zacne". Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ pokaźny stosik! jest co czytać!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne i ciekawe stosy! Kilka tytułów mnie zainteresowało,a "Tokyo yice" czytałam - jak coś to zapraszam na recenzję na swojego bloga. Ciekawa jestem czy po lekturze będziesz miała podobne, co ja wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienne wieczory na pewno będą zaczytane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tytułów zainteresowała mnie "Ludowa historia Polski". A "Jak szkoła niszczy ludzi, społeczeństwa i świat" brzmi bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, książek jak w sklepie 😆 Z twoich zdobyczy znam tylko Lęk i jestem już po lekturze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale duży stosik. Jest co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zdobycze! Znam z nich tylko "Marinę", bardzo podobała mi się ta książka. Za to w planach mam "Harry i Meghan" (chociaż się trochę obawiam tej książki).
    Zaciekawił mnie natomiast tytuł "Pan Darcy nie żyje", może się skuszę też na tę pozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego ;) Niestety nie znam żadnej z tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę kilka książek Cabre - "Wyznaję" to jedna z najpiękniejszych powieści, jakie czytałam...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.