Hej,
Dziś chcę Wam pokazać co przyszło do mnie w ostatnim czasie. Część książek to egzemplarze recenzenckie, część moje zakupu na promocjach, a część to zakupy w takich miejscach jak Allegro czy Skupszop. Naturalnie te, które już zdążyłam zrecenzować macie podlinkowane. :)
1. "Gambit Wielopolskiego", Adam Przechrzta,
2."Selekcje. Jak szkoła niszczy ludzi, społeczeństwa i świat", Mikołaj Marcela,
3. "Stalowe Szczury. Chwała", Michał Gołkowski,
4. "Koniec. Baśń o mieście, w którym zawsze pada deszcz i skończył się świat", Bartłomiej Grubich,
5. "Lęk", Tomasz Sablik,
6. "Wyznaję", Jaume Cabre,
7. "Cień Eunucha", Jaume Cabre,
8. "Rytm wojny" - druga część, Brandon Sanderson
9."Panie czarowne", Jakub Ćwiek,
10. "Kobieta bez znaczenia. Historia Virginii Hall, najgroźniejszej agentki II wojny.", Sonia Purnell,
11. "Poradnik zabójców wampirów Klubu Książki z południa", Grady Hendrix,
12. "Żywiołaki", Michael McDowell,
13. "Ted Bundy. Bestia obok mnie.", Ann Rule,
14."Ludwa historia polski", Adam Leszczyński
15. "Siedem dni łaski. Wojna, miłość i śmierć w Barcelonie", Carla GraciaMercade,
16. "Sobotnia szkoła piękności", Marsha Mehran,
17. "Marina", Carlos Ruiz Zafon,
18. "Ślepa wierzba i śpiąca kobieta", Haruki Murakami,
19. "Alan Turning: Enigma", Andrew Hodges,
20. "Głosy Pamano", Jaume Cabre,
21. "Cmentarz w Pradze", Umberto Eco
Powyższy stosik to moje zamówienie z jednego z antykwariatów internetowych i za tych 7 książek zapłaciłam 113 zł z groszami już z przesyłką, więc myślę, że warto było. Przejdźmy zatem do kolejnego stosiku, w którym tylko 3 książki sobie kupiłam, a resztę dostałam.
23. "Zwiastunka", Bartłomiej Sztombryn,
24. "Lokwood & Sp. Krzyczące schody", Jonathan Stround,
25. "Tokyo Vice. Sekrety japońskiego półświatka", Jake Adelstein,
26. "Gray Man", Mark Greaney,
27. "Ballady morderców. Kryminalny Wrocław", Iza Michalewicz,
28. "Musza góra", Bohdan Głębocki,
29. "Ślepe ryby", Bohdan Głębocki
31. "Riverdale. Dzień wcześniej", Micol Ostow,
32. "Riverdale. Powrót nad Shadow Lake", Micol Ostow,
33. "Mechaniczny anioł", Cassandra Clare,
34. "Pan Darcy nie żyje", Magdlena Knedler,
35. "Almond. Ten, który nie czuł", Won - Pyung Sohn,
36. "Meghan i Harry. Historia prawdziwa", Colin Campbell
Sporo tego, a na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że spora część z powyższych książek to egzemplarze recenzenckie - chociaż to i tak marny argument.
Dajcie znać czy coś z powyższych książek Was szczególnie ciekawi.
Wspaniałe stosy - wszystkie chyba książki są ciekawe. Ja teraz stawiam na biblioteczne - jak już z pewnością wiesz - i - e - booki. Wzrok mam już nie ten ;) Ale jak to się mawia - zdobycze "zacne". Serdecznie pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuńależ pokaźny stosik! jest co czytać!
OdpowiedzUsuńhttps://okularnicawkapciach.wordpress.com/
Fajne i ciekawe stosy! Kilka tytułów mnie zainteresowało,a "Tokyo yice" czytałam - jak coś to zapraszam na recenzję na swojego bloga. Ciekawa jestem czy po lekturze będziesz miała podobne, co ja wrażenia.
OdpowiedzUsuńJesienne wieczory na pewno będą zaczytane.
OdpowiedzUsuńZ tytułów zainteresowała mnie "Ludowa historia Polski". A "Jak szkoła niszczy ludzi, społeczeństwa i świat" brzmi bardzo mocno.
OdpowiedzUsuńWow, książek jak w sklepie 😆 Z twoich zdobyczy znam tylko Lęk i jestem już po lekturze:)
OdpowiedzUsuńAle duży stosik. Jest co czytać :)
OdpowiedzUsuńCiekawe zdobycze! Znam z nich tylko "Marinę", bardzo podobała mi się ta książka. Za to w planach mam "Harry i Meghan" (chociaż się trochę obawiam tej książki).
OdpowiedzUsuńZaciekawił mnie natomiast tytuł "Pan Darcy nie żyje", może się skuszę też na tę pozycję ;)
Sporo tego ;) Niestety nie znam żadnej z tych książek :)
OdpowiedzUsuńWow! Pokaźne stosy!
OdpowiedzUsuńWidzę kilka książek Cabre - "Wyznaję" to jedna z najpiękniejszych powieści, jakie czytałam...
OdpowiedzUsuń