Moje ostatnie zdobycze książkowe.

Już jakiś czas nie publikowałam notki z książkowymi zakupami i w końcu przyszedł czas na pokazanie Wam co przyszło do mnie w sierpniu, a jest tego trochę, więc przejdźmy  do rzeczy...

Stosik 1:


  1. "Bezgwiezdne morze", Erin Morgenstern,
  2. "Księga czarownic", Deborah Harkness,
  3. "Cień nocy", Deborah Harkness,
  4. "Księga życzeń", Deborah Harkness, 
  5. "Przemiana", Deborah Harkness

Stosik 2: 


  1. "Moskal", Michał Gołkowski,
  2. "Przyrodnia siostra", Jennifer Donnelly,
  3. "Morski ogień", Natalie C. Parker,
  4. "Wojna Kalibana", James S. A. Corey,
  5. "Wojna Abaddona", James S. A. Corey
Stosik 3: 


  1. "Raz, dwa, trzy, Baba Jaga patrzy", Dorota Sitz,
  2. "Stalowe Szczury. Błoto", Michał Gołkowski, 
  3. "Coraz ciemniej w Wartheland", Piotr Bojarski, 
  4. "Autyzm. Historia geniuszu natury i różnorodności neurologicznej", Steve Silberman
Dajcie znać czy coś z powyższych stosików zwróciło Waszą uwagę. 

Komentarze

  1. Wszystkie zaprezentowane stosiki są godne uwagi. Ja jeszcze siedzę w bibliotecznych i e - bookach. Jak wspomniałem już - nowych nie kupuję, bo nie mam miejsca, wyjątek stanowią podręczniki do historii. A ze "stosikowych" u Ciebie najchętniej bym przeczytał książkę o autyzmie. Serdecznie pozdrawiam - niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę się powoli przerzucać na książki z biblioteki i ebooki, bo mi się miejsce na półkach kończy. ;)

      Usuń
  2. Faktycznie sporo tego. Ja kupiłam ostatnio dwie książki i bardzo się cieszę, że już do mnie dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio obiecuję sobie, że do końca roku zrobię sobie bana na kupowanie książek, bo nie mam już na nie miejsca. I zamierzam powoli przerzucać się na książki z biblioteki i ebooki. No, ale zobaczymy jak mi to wyjdzie. ;)

      Usuń
  3. Sporo tych książek. Ciekawa jestem, czy wszystkie planujesz czytać w najbliższym czasie, czy też odkładasz je na później. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część zamierzam przeczytać w najbliższym czasie, a część pewnie będzie na później. Na przykład teraz czytam "Coraz ciemniej w Wartheland", a ze stosików mam już za sobą "Bezgwiezdne morze" i książkę o autyzmie.

      Usuń
  4. Wszystkie książki wydają się ciekawe, acz mnie najbardziej zainteresowała "Księga czarownic". Oglądałam pierwszy sezon serialu na podstawie tej serii i mi się podobał. Drugi ponoć słabszy, ale też bym kiedyś zobaczyła, jak będzie okazja. Generalnie słyszałam też, że również drugi tom serii, na którym bazuje II sezon serialu, jest mniej ciekawy od pozostałych, więc może dlatego tak wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też widziałam pierwszy sezon i dlatego kupiłam sobie książki. Planuję najpierw przeczytać tą serię, a później wrócić do serialu. I w sumie jestem ciekawa jak odbiorę poszczególne części.

      Usuń
  5. Fajny zestaw, sporo z tych książek idealnie w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super.:) Daj znać, z którymi książkami udało mi się wpasować w Twoje gusta czytelnicze.

      Usuń
  6. Nadal mam do przeczytania "Bezgwiezdne morze" - a mam już ten egzemplarz u siebie :)
    Miłej lektury!

    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo zbierałam się do tej książki, ale z nią już chyba tak jest, że trzeba mieć na nią po prostu odpowiedni czas.

      Usuń
  7. Właśnie zabieram się za książkę Piotra Bojarskiego. Zapowiada się świetnie!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie ją kończę i niebawem będzie o niej notka. I jak dla mnie ta powieść jest niesamowita - no, ale o tym dlaczego napiszę w poście na bloga. :)

      Usuń
  8. Dużo dobrego czeka Cię w długie jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej mnie skusił "Autyzm", bo interesuję się trochę tym tematem.
    Mam gdzieś tam w dalszych planach też "Księgę czarownic", jak i serial oparty na tej książce...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo dobrego do Ciebie przywędrowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Dużo tego. Jeszcze żadnej z tych książek nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnóstwo ciekawych tytułów, po większość chętnie bym sięgnęła ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy zbiór, czytałam 1 część z serii Deborah Harkness, serial też znam. Moja mama przeczytała wszystkie książki z tego cyklu. Była zachwycona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jakie ciekawe stosiki! Nie znam żadnej z tych książek, ale ciekawa jestem każdej z nich. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kojarzę tylko "Bezgwiedne morze", kiedyś planuje się zebrać i spróbować przeczytać, ale nic pilnego. Gołkowskiego zaś nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.