Książkowe zdobycze czerwca 2021r.

Hej,

mam wrażenie, że ostatnio nieco zmienia mi się gust czytelniczy. Od jakiegoś czasu coraz mocniej skręcam w stronę fantastyki, literatury grozy, mitologii, legend, baśni, postapo i książek popularnonaukowych oraz nonfiction. To dość mocno odbija się na moich zakupach i tym co wybieram sobie do recenzji. 

W czerwcu przygarnęłam kilka książek, które moim zdaniem są bardzo ciekawe, chociaż jak zawsze nie wiem kiedy znajdę na nie czas. Niemniej jednak dajcie znać o tym co Was najbardziej ciekawi z poniższych stosików to postaram się sięgnąć po to w pierwszej kolejności, chociaż nie obiecuję, że się uda. 

Stosik 1: 


  • "Gałęziste", Artur Urbanowicz,
  • "Paradoks", Artur Urbanowicz,
  • "Inkub", Artur Urbanowicz,
  • "Battle Royale", Koushun Takami.

Stosik 2: 


  • "Chorągiew Michała Anioła", Adam Przechrzta, 
  • "Białe noce", Adam Przechrzta, 
  • "Pan światła", Roger Zelazny,
  • "Bracia Karamazow", Fiodor Dostojewski, 
  • "Przemyślny rycerz. Don Kichot z Manczy", Miguel de Cervantes, 
  • "Legendy zamków świętokrzyskich", Bartłomiej Grzegorz Sala, 
  • "mag" John Fowles,
Stosik 3:



  • "Mitologia", Jan Parandowski,
  • "Powiernik mieczy", Kel Kade, 
  • "Gladiatorzy" - antologia opowiadań, 
  • "Śladami pierwotnych wierzeń. Duchy, bóstwa i totemy", Leonard J.Pełka,
  • "Pieśń o Achillesie", Madline Miller

Stosik 4:


  • "Astrofizyka dla zabieganych", Neil deGrasse Tyson,
  • "Kosmiczne rozterki", Neil deGrasse Tyson,
  • "Kosmiczne zachwyty", Neil deGrasse Tyson, 
  • "Echo zgasłego świata" - opowiadania polskich fanów Uniwersum Metro 2033,
  • "Uniwersum Metro 2033. Prawo do użycia siły", Denis Szabałow, 
  • "Outpost", Dmitry Glukhovsky

Ostatnie książki, które przyszły do mnie w czerwcu to:

  • "Gilgamesz",
  • "Agent w terenie", John le Carre, 
  • "Dziewczyna, która klaszcze", Tomasz Kozioł,
  • "Kobiety z klasą", Steinunn Sigurdardottir, 
  • "Julietta. Powodzenie występku", Markiz De Sade, 
  • "Sto dwadzieścia dni sodomy, czyli szkoła libertynizmu", Markiz de Sade. 

Do zdjęć nie załapały się "Ateny i wyspy greckie" i "Ostatni taki szczyt", o których zapomniałam przy robieniu zdjęć, ale mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone. 

Mam nadzieję, że również do Was przybyło kilka ciekawych książek. 
Pozdrawiam

Komentarze

  1. Gratuluję nabytków. Ja już papierowych nie kupuję, chyba że podręczniki. Wszystkie stosiki ciekawe i inspirujące. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też powoli będę musiała przerzucić się na ebooki, albo książki z biblioteki, bo miejsca powoli zaczyna mi brakować. ;D

      Usuń
  2. Czytałam wszystkie książki Artura Urbanowicza i uważam, że są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Ja część też już czytałam, ale stwierdziłam, że chce je mieć na stałe na swoim regale. :)

      Usuń
  3. Proza Urbanowicza jest niesamowita. Lubię horrory tego autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię prozę tego autora i powoli zaczynam sobie ją gromadzić na półkach, żeby moc do niej wracać.

      Usuń
  4. "Gałęziste" chciałabym przeczytać. Tytuł od dawna mam zanotowany, ale jeszcze nie zaopatrzyłam się w tę książkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w ogóle po prozę Urbanowicza warto sięgnąć. Moim zdaniem to jeden z lepszych polskich pisarzy.

      Usuń
  5. Ciekawe nabytki. Najbardziej zazdroszczę pierwszego stosiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - też tak myślę.
      Jeżeli chodzi o książki Urbanowicza to znalazłam je w promocji/wyprzedaży na stronie wydawnictwa. :)

      Usuń
  6. Całkiem sporo książek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne tytuły, wiele z nich bardzo w moim guście, bo uwielbiam fantastykę i legendy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Wow, naprawdę sporo interesujących pozycji :) Gratuluję tak fantastycznych zdobyczy! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile książek! Miłego czytania. Powieść Miguela de Cervantesa czytałam kiedyś fragmentarycznie, muszę ją w końcu nadrobić w całości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wydaniu Don Kichot jest w dwóch częściach i tylko tej mi brakowało. Jednak nie wiem jeszcze kiedy się za niego zabiorę.

      Usuń
  10. Z Twoich stosików mam na swojej półce Inkuba oraz Braci Karamazow, ale jeszcze ich nie czytałam. Może będzie kiedyś okazja porównać wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają Twoje stosiki! Z każdego bym wybrała coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.