Teraz czytam.


 Bardzo rzadko zdarza się, że czytam więcej niż 1 książkę na raz. Jednak tak się stało, ze aktualnie mam zaczętych 5 publikacji, które aktualnie czytam. 

A są to: 
  • "Ostatni", Charlie Fletcher, 
  • "Pięć. Nieopowiedziane historie kobiet zamordowanych przez Kubę Rozpruwacza", Hallie Rubenhold,
  • "Ateny i wyspy greckie", Joanna Kakissis,
  • "Ostatni taki szczyt", Mick Conefrey,
  • "Wyrastając z Boga. Przewodnik dla początkujących", Richard Dawkins.

Notek o powyższych książkach możecie spodziewać się w najbliższym czasie. :) Dajcie znać czy coś z tego co teraz czytam ciekawi Was najbardziej. A może coś już czytaliście? 

Komentarze

  1. Nic z powyższych nie czytałem. Czekam na recenzje. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zaintrygowała mnie ta ostatnia. Czekam zatem z niecierpliwością na recenzję!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnej z tych książek. Życzę miłej lektury. Chętnie poczytam o Twoich wrażeniach po przeczytaniu każdej z nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, a ja mam odwrotnie: rzadko czytam tylko jedną książkę jednocześnie. Ale staram się nie zaczynać na raz więcej niż dwóch, ostatecznie trzech. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie jest właśnie rożnie. "Ateny i wyspy greckie" oraz "Ostatni taki szczyt" dostałam do recenzji, więc siłą rzeczy trzy ze stosiku zeszły nieco na boczny tor. Ale myślę, że wrócę do nich po weekendzie. :)

      Usuń
  5. Miłego czytania. Książka ,,Pięć" już za mną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacząłem się zastanawiać jak to jest czytać pięć książek na raz, a potem się zorientowałem, że sam mam cztery zaczęte ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze nie czytałam pięciu książek na raz, czasami zdarzały się dwie:) Każda z recenzji tych książek z chęcią przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fiu fiu. Myślę, że sporo fantastyki albo sf widzę ale nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z fantastyki jest 1. A reszta to właściwie szeroko pojęta literatura faktu.

      Usuń
  9. Ostatni taki szczyt mnie ciekawi i Nieopowiedziane historie...

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Ostatnim takim szczycie" napiszę niebawem, bo już przeczytałam, ale z książką o ofiarach Kuby Rozpruwacza jeszcze chwilę mi zejdzie.

      Usuń
  10. Kiedyś też czytałam kilka (dwie-trzy) książki na raz. Teraz nie zaczynam kolejnej, póki nie skończę aktualnie czytanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj czytam jedną na raz, ale czasem zdarzają się takie sytuacje, że mam kilka pozaczynanych.

      Usuń
  11. Żadnej z tych książek nie czytałam, co więcej nawet o nich nie słyszałam, ale życzę przyjemnej lektury :)
    Ja dotychczas rzadko czytałam więcej niż jedną książkę na raz, ale ostatnio zmieniło mi się tak, że czytam jednocześnie dwie - jedną w papierze a jedną na czytniku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja mam akurat cos takiego, ze ciezko jest mi sie skupic na jednej rzeczy...chwytam kilka ksiazek na raz, plus jeszcze jakies kobiece magazyny typu SENS, wysokieobcasyextra, kiedys urode zycia, dbam o zdrowie albo zwierciadlo

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe książki 😊 chyba po każdą bym sięgnęła

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię książki o Atenach ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam żadnej książki z powyższych i powiem szczerze, że zazdroszczę umiejętności czytania kilku książek na raz. Ja bym się pogubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że sekret czytania kilku książek naraz tkwi w tym, żeby czytać w tym samym czasie różnorodne publikacje - wtedy jest mała szansa na to, że się pogubi.

      Usuń
  16. Nie czytałam żadnej z tych książek. "Ostatni" Charlie Fletchera wydaję mi się interesujący z opisu. Czy trzeba znać poprzednie części, czy można czytać osobno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą serię trzeba czytać po kolei, bo wydarzenia są ściśle ze sobą powiązane.

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć. Dzięki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.