Czytelnicze podsumowanie kwietnia 2021.

  Witajcie,



dzisiaj przyszedł czas na czytelnicze podsumowanie miesiąca. W kwietniu przeczytałam 11 książek, o których w większości już Wam wspominałam:

  1. Arsene Wenger. Autobiografia.,
  2. "Lustro i światło", Hilary Mantel, 
  3. "The Crown. Oficjalny przewodnik po serialu. Afery polityczne, królewskie bolączki i rozkwit panowania Elżbiety II", Robert Lancey, 
  4. "Wróżbiarze" Libba Bray,
  5. "Łukaszenka. Niedoszły car Rosji", Andrzej Brzeziecki, Małgorzata Nocuń, 
  6. "Maria Curie" Ewa Curie,
  7. "Słowiańska wiedźma. Rytuały, przepisy i zaklęcia naszych przodków." Dobromiła Agiles
  8. "Pogranicznik", Joana Bagrij,
  9. "Jedwab", Alessandro Barico,
  10. "Joker", Brian Azzarello, Lee Bermejo,
  11. "Joker. Zabójczy uśmiech", Jeff Lemire, Andrea Sorrentino, Jordie Bellaire, 
Cieszę się, udaje mi się czytać coraz więcej. Mam nadzieję, że kilkanaście książek przeczytanych w miesiącu też będzie u mnie normą...chociaż, chyba będę musiała magicznie rozciągnąć swoją dobę. ;) Z drugiej strony biorąc pod uwagę to, po jak różne objętościowo książki sięgam to wiem, że będą lepsze i gorsz miesiące pod tym względem. Jednakże jestem dobrej myśli. :) Tymczasem dajcie znać jak Wam poszło. 

Komentarze

  1. Gratuluję wyniku czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej przeczytać trochę mniej książek, ale postawić na ich jakość :) Kilka tytułów z Twojej listy zanotowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale moim zdaniem jedno nie wyklucza drugiego.;)

      Usuń
  3. Ładny wynik! To fakt, że objętość robi swoje, ale zresztą: nie liczy się ilość, ale jakość. U mnie było z 6-7. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem - ale ilość nie wyklucza jakości. :) Poza tym moim zdaniem to, że trafiamy czasem na złą książkę to sprawia, ze bardziej doceniamy te dobre, a poza tym dzięki temu kształtuje nam się gust.

      Usuń
  4. A "Jedwab" Ci się podobał? Od pewnego czasu zastanawiam się, czy sięgnąć po tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jedwab" mi się podobał, chociaż jest dość specyficzny. Zresztą niebawem będzie u mnie recenzja na blogu.:)

      Usuń
  5. Podziwiam, czytasz książkę o Łukaszence, znaczy, że jesteś osobą wrażliwą, cenię sobie takie osoby. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik. Jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W sumie sama nie spodziewałam się, że uda mi się tyle przeczytać.

      Usuń
  7. U mnie bodajże 6, ale to i tak nieźle jak na ostatnie miesiące, kiedy trudno mi było wyłuskać czas i siłę na czytanie :) Oby jak najwięcej tytułów z tych, które uda Ci się przeczytać zrobiło na Tobie dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi koniec maja i początek czerwca szykują się intensywne, więc przypuszczam, że w najbliższych miesiącach to może być różnie jeżeli chodzi o czytanie.

      Usuń
  8. Gratuluję dobrego kwietnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tych książek, niestety nie czytałam żadnej z nich;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No uzbierało mi się. :)
      A z książek, które przeczytałam w kwietniu to szczególnie polecam biografię Marii Skłodowskiej - Curie i "Wróżbiarzy" - te dwie książki najbardziej mi się podobały.

      Usuń
  10. Gratuluję wyniku. Ja przeczytałam trochę mniej książek.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie ten wynik w sumie zaskoczył, bo do pewnego momentu byłam przekonana, że skończy się na 8 książkach, ale jednak udało mi się przeczytać jeszcze 3 pozycje. :D.

      Co do ilości przeczytanych książek to myślę, że każdy czyta ile jest w stanie, bo niestety nie mamy nieograniczonego czasu na czytanie. :(

      Usuń
  11. Brawo, bardzo dużo pozycji :) Co prawda jeszcze zadnej nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się przeczytać, aż tyle.:) W sumie większość jest wartych polecenia. :)

      Usuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe podsumowanie, wiele pozycji :) Gratuluję tak udanego wyniku czytelniczego!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo się cieszę, że udało mi się w kwietniu przeczytać tak dużo książek. :)

      Usuń
  13. Super wynik, oby tak dalej. Ja się cieszę z każdej przeczytanej książki, bo co raz częściej nie mam aż tyle czasu co kiedyś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorosłe życie nie jest proste, ale ja z czasem zaczęłam coraz bardziej ogarniać to jak znaleźć czas dla ludzi i rzeczy, na których mi zależy. Niestety często to wymaga ode mnie rezygnacji z pewnych rzeczy i np. czasem przez to krócej śpię.

      Usuń
  14. Sporo przeczytanych książek :D Gratuluję takiego wyniku :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam w planach "Maria Curie" ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 To świetna biografia i myślę, że się nie zawiedziesz.

      Usuń
  16. Fantastyczny wynik! Ja staram się nie iść "na ilość", kiedyś czytałam w ten sposób i szczerze powiedziawszy to już niewiele z tych książek pamiętam, ponieważ myślałam tylko o tym, żeby było ich jak najwięcej. Teraz staram się czytać bardziej świadomie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też patrzę na jakość, ale od kiedy ograniczyłam rzeczy, które zajmują mi za dużo czasu (np. scrollowanie Instagrama czy Facebooka)to okazało się, że potrafię przeczytać więcej książek niż wcześniej, co jest akurat na plus.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.