Własny stos książkowy z września 2020 roku.

Moje uzależnienie od książek jest już chyba na takim etapie, że trzeba pracować nad ograniczeniem skutków ubocznych mojego zakupoholizmu książkowego, a nie z nim walczyć. Zdałam sobie z tego sprawę z ilości książek, które do mnie ostatnio przychodzą, a we wrześniu również było ich trochę. 


Poniżej znajdziecie to co przyszło do mnie w ostatnim miesiącu: 




  • Colson Whitehead, "Miedziaki"
  • John Steinbeck, "Na wschód od Edenu"
  • Kate Elizabeth Russel, "Moja mroczna Wanesso",
  • Jakub Bielawski, "Dunkel",
  • Konrad Możdżeń, "Chodź ze mną", - teraz czytam
  • Grzegorz Jankowicz, "Blizny. Eseje"



  • Kiran Millwood Hargave, "Kobiety z Vardo"
  • Ellen Marie Wiseman, "Dla jej dobra"
  • Han Kang, "Nadchodzi chłopiec",
  • Szczepan Twardoch, "Pokora",
  • ks. Marek Starowieyski (red.), "Apokryfy Nowego Testamentu. Apostołowie" - obie części II tomu
Dajcie znać czy znacie już którąś z powyższych publikacji. A może macie ochotę którąś z nich przeczytać? 

Komentarze

  1. Nie czytałam żadnej, ale na "Miedziaki" mam straszną ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - tym bardziej, że słyszę o nich wiele dobrego i wydają się być bardzo w moim guście.

      Usuń
  2. ,,Moja mroczna Vanesso" jest świetna, a ,,Midziaki" już czekają u mnie na półce.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać lektury obu tych książek - zresztą wszystkich innych ze stosu też :).

      Usuń
  3. "Miedziaki" czytałam, "Chodź ze mną" za to zachwyca mnie okładką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Chodź ze mną" niedawno zaczęłam czytać i mam nadzieję, że będę się zachwycać nie tylko okładką ;).

      Usuń
  4. Książki od Vespera zawsze kuszą. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wschód od edenu... mocna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale chciałabym kiedyś sięgnąć po "Na wschód od Edenu", tyle że raczej w dalszej przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem kiedy sięgnę po niego, bo póki co usiłuję się wygrzebać z egzemplarzy recenzenckich.

      Usuń
  7. Jak ja lubię oglądać takie stosiki ;). Nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek, ale "Kobiety z Vardo" mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię oglądać takie stosy u innych i tworzyć tego typu notki:)

      Usuń
  8. Miedziaki oraz Moja mroczna Vanesso chcę przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. "Dla jej dobra" - wspaniała! Resztę mam przed sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z taką nadzieję po nią sięgnęłam. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

      Usuń
  10. Piękny, wrześniowy wynik! Troszkę zazdroszczę Ci lektury Vanessy, zdecydowanie poluję na nią już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie tak pomyślę, to podobne zakupy książkowe mam co miesiąc...później gorzej z przeczytaniem tego wszystkiego😅.

      Usuń
  11. Jeju, te książki Vespera są teraz wszędzie! Ale nic dziwnego, bo okładki są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Vesper robi świetne okładki dla swoich książek.

      Usuń
  12. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale z chęcią bym przeczytała "Dla jej dobra". Dobrze, że ja ostatnio ograniczyłam trochę mój zakupoholizm książkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem pokaźny stosik :) Niestety nie znam żadnej z tych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze nie czytałam żadnej z tych książek, ale na pewno będę o nich wspominać jak tylko je przeczytam.

      Usuń
  14. Sporo książek! :D Wciąż planuję spotkanie z Steinbeckiem, więc "Na wschód od Edenu" jest na mojej liście. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że przed nami obiema pierwsze spotkanie z autorem. Ciekawe jak odbierzemy jego twórczość.

      Usuń
  15. Jestem w trakcie "Chodź ze mną", a "Dunkel" zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem po lekturze obu tych książek i mimo tego, że rozumiem, iż mogą się podobać, to na mnie nie wywarły większego wrażenia.

      Usuń
  16. Całkiem obfity ten wrzesień u Ciebie był! Zaczytanego października :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i zapowiada się, że październik również taki będzie.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.