Czytelnicze podsumowanie sierpnia 2020.

To niezwykłe jak szybko minął ostatni miesiąc - to w jakim tempie upływa czas uświadamiam sobie podczas pisania notek podsumowujących takich jak ta. 
Dzisiaj będzie o książkach, które przeczytałam w sierpniu. Jest ich malutko, ale mam nadzieję, że jesienna aura będzie mi bardziej sprzyjać. 


1. A. Ziemiański, "Cyberpunk. Odrodzenie", 
2. M. Sowa, K. Gawronkiewicz, "Powstanie. Za dzień, za dwa", 
4. P. Oddifreddi, "Dlaczego nie mogę być chrześcijaninem, a tym bardziej katolikiem"

Miałam nadzieję, że sierpień okaże się dla mnie łaskawszy, ale wygląda na to, że czytanie 4 - 5 książek w miesiącu to dla mnie standard, chociaż mam nadzieję, że w końcu zmobilizuję się do tego, że zacznę czytać więcej. 

Tymczasem dajcie znać jak Wam czytelniczo minął sierpień. :)

Komentarze

  1. Nie znam tych książek, ja zazwyczaj czytam miesięcznie 5-6 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z książek, które przeczytałaś w minionym miesiącu najszybciej sięgnę po ,,Cyberpunk". Ja w sierpniu przeczytałam 14 książek, bardzo lekkich, więc szybko się ją czytało.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie miałaś obfity czytelniczo miesiąc. Ja długo czytałam tą ostatnią ze względu na jej treść.

      Usuń
  3. Ciekawe książki czytałaś kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem, że już zdążono napisać książkę o covidzie :D u mnie sierpień czytelniczo wypadł tak sobie, może we wrześniu będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to bardziej wyjaśnienie tego skąd się to wzięło. Ja przede wszystkim zrozumiałam, że mogła nas spotkać dużo gorsza epidemia.

      Usuń
  5. Więcej książek można w miesiącu przeczytać, jeśli nie pisze się ich recenzji. 4-5 to i tak niezła średnia, zawyżasz statystyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale ja wciąż mam wrażenie, że jestem w stanie czytać więcej, tylko muszę się spiąć i mam nadzieję, że w końcu to mi się uda.

      Usuń
  6. Trzymam kciuki, aby udało Ci się czytać więcej, skoro masz takie aspiracje :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam - tylko muszę się lepiej zorganizować i zmotywować:)

      Usuń
  7. To nie wyścigi ;) I tak gratuluję wyniku, u mnie miesiące wakacyjne nie sprzyjają czytaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że było bardzo różnorodnie! :D Wystarczy spojrzeć na pierwszą i ostatnią pozycję - ja też lubię chodzić różnymi czytelniczymi drogami. ;) Jeśli chodzi o liczbę książek, to nie przejmuj się. Przecież czytanie ma być naszą przyjemnością! Zresztą nie jesteś sama, u mnie też średnio 5-6 książek i jakoś nie chce być więcej. Za dużo pracy, za mało wolnego czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię się ograniczać jeżeli chodzi o książki i w domu mam chyba wszystko poza erotykami;)

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.