Ulubieńcy lata 2019.

Swego czasu co jakiś czas tworzyłam ulubieńców miesiąca - może nie były to jakieś regularne notki, ale jednak się pojawiały. Dzisiaj chciałabym wrócić do tego typu notek, bo sama lubię je tworzyć oraz czytać na innych blogach. Nie wiem jeszcze z jaką częstotliwością będą się pojawiać, ale zapewne będę je pisać, jeżeli będę miała Wam co polecić lub do czego wracać... 

Aktualnie chciałabym się z Wam podzielić moimi ulubieńcami lata...

Pierwsze stalowowolskie spotkanie blogerek. 

fot. Ela z Szast Prast Fotografia

Zorganizowanie takiego wydarzenia w moim mieście chodziło już za mną od jakiegoś czasu. Dzięki temu, że w organizację tego spotkania zaangażowały się jeszcze trzy wspaniałe kobiety - Ela, Aga i Ewelina odważyłam się podjąć to wyzwanie;). Przy okazji spotkania miałam przyjemność przeprowadzenia warsztatów ze scrapbookingu, którymi bardzo się stresowałam...chociaż niepotrzebnie;) 

fot. Ela z Szast Prast Fotografia

O tym wydarzeniu pisałam Wam w oddzielnej notce, pt. Pierwsze stalowowolskie spotkanie blogek, więc jeżeli chcecie zobaczyć więcej zdjęć z tego wydarzenia to odsyłam do powyższej relacji :). 

Wyjazd nad morze...


Gdańsk to miasto, w którym zostawiłam część swojego serca i zawsze chętnie będę wracać do tego miasta. Wciąż jest tam wiele miejsc, które chciałabym odwiedzić i ścieżek, które chciałabym ponownie przemierzyć;). O naszym urlopie w Gdańsku stworzyłam kilka notek i każda z nich jest o moim ulubieńcu, więc jeżeli chcecie możecie się nieco cofnąć i je sobie nadrobić, jeśli nie widzieliście. 

Dodatkowo lato było dla mnie czasem trudnych decyzji (zmiana pracy), tworzenia: 


oraz mniej lub bardziej udanej lektury...


A i najważniejsze...sierpień to miesiąc naszego ślubu...

fot. Adam Jaskot

...i wciąż nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci...w tym roku obchodziliśmy trzecią rocznicę - a ja czuję się, jakbym ślub brała zaledwie wczoraj...chociaż to akurat chyba dobry znak ;). 

Dzisiaj stoję u progu nowych wyzwań (nowa praca, komunia chrześniaka itd.) i mam cichą nadzieję, że wszystkiemu podołam. Wierzę, że najbliższe miesiące będą wspaniałym zakończeniem roku i początkiem nowego, pełnego zmian oraz dobrych wydarzeń. 

Komentarze

  1. Warto gromadzić tak miłe wspomnienia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewokacja jest bardzo ważna w życiu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne lato, wspaniałe wspomnienia... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zebranie ulubieńców, a może bardziej wspomnień... Wszystkiego co najlepsze z okazji rocznicy ślubu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.