Pierwsze stalowowolskie spotkanie blogerek.

Witajcie, 
15 czerwca b. r. byłam na wyjątkowym spotkaniu blogerek. Wyjątkowym, bo odbyło się w Stalowej Woli i jestem jedną z organizatorek tego wydarzenia. Z dziewczynami zaplanowałam warsztaty kulinarne i scrapbookingowe - te drugie prowadziłam sama. Bardzo się stresowałam tym spotkaniem - co wiecie jak śledzicie mnie na Instagramie. Martwiłam się tym czy wszystko wyjdzie dobrze i czy dam radę z warsztatami - na szczęście stresowałam się bez powodu.

Spotkałyśmy się w cudownym miejscu o nazwie "Kwiaty ze smakiem". Jest to miejsce z niezwykłym klimatem, w którym można zrelaksować się nad filiżanką szklanką dobrej kawy wśród zieleni. 

Nasze spotkanie uwieczniła Ela z Szast Prast Fotografia i zrobiła naprawdę sporo cudownych zdjęć: 



Początki były trudne - przynajmniej dla mnie. Jednak jakieś początkowe skrępowanie mijało z każdą chwilą, a my w swoim towarzystwie czułyśmy się coraz lepiej z każdą kolejną upływającą minutą. 



Każda z nas na powitanie otrzymała przypinki z logiem spotkania zrobionym przez Agatę z bloga The Little Things. Zdradzę Wam w tajemnicy, że to logo mega mi się podoba i trafia w moje poczucie estetyki w 100%. 

Poniżej macie moje prace, które wzięłam, żeby pokazać je dziewczynom w trakcie warsztatów :). 



Podczas organizacji spotkania dużo pracy włożyłyśmy w zdobycie sponsorów, aby to spotkanie było jeszcze bardziej wartościowe. Muszę przyznać, że same byłyśmy zaskoczone tym jak wiele firm nam zaufało. 

  

Część z nas się znała, lecz tak na prawdę wiele z nas widziała się pierwszy raz w życiu. I mam takie poczucie, że z tymi, z którymi wcześniej się znałam nieco zacieśniłam więzi i dodatkowo poznałam kilka wspaniałych, kreatywnych i inteligentnych kobiet, które stały się dla mnie inspiracją. 




Miałam wrażenie, że każda z nas może być sobą i nie musi się spinać, żeby udawać kogoś kim nie jest. Osobiście dostałam wiele ciepła, słów wsparcia i otuchy - gdy nie wszystko wychodziło tak jakbym tego chciała lub po prostu gdzieś się "potykałam", bo stres jednak chwilami brał nade mną górę. 




Po  pogaduchach i zapoznaniu się między sobą przyszedł czas na warsztaty kulinarne, które prowadziła Ewelina z Zabawy w gotowanie. Zrobiłyśmy chłodnik, który na pewno kiedyś powtórzę w domu i spring - rollsy (i wybaczcie jak napisałam to źle😅.


  


 













  







Po kulinarnych warsztatach był czas na konsumpcję, ploty i dalsze poznawanie się :). A potem wkroczyłam ja z warsztatami. Wybrałam prosty wzór kartki i zrobiłam dziewczynom zestawy, z których można je zrobić. Jednak każda z uczestniczek mimo wszystko zrobiła po swojemu i wyszło 11 pięknych kartek, które mam nadzieję, że będą fajną pamiątką. 





Jednak to mój exploding box chyba najbardziej spodobał się dziewczynom. Być może kiedyś razem zrobimy podobny ;)


exploding bog

handmade card

Po warsztatach niestety zbyt szybko przyszedł koniec spotkania, które było dla mnie wspaniałym doświadczeniem. I mam nadzieję, że przynajmniej z częścią z uczestniczek nawiążemy kontakt :). 




Uczestniczki spotkania:
1.Ewelina
2.Ela
3.Agata
4.Natalia
5.Ola
6.Aneta
7.Marcelina
8.Alicja
9.Ania
10.Mariola
11.Dominika
12.Liliana

https://www.instagram.com/beauty.lilly87/

To spotkanie nie obyłoby w tym kształcie bez jego sponsorów, którymi byli:


Piękne zdjęcia uwieczniające nasze spotkanie zrobiła Ela z Szast Prast Fotografia, którą w sieci znajdziecie w trzech miejscach: 
Zdradzę Wam, że jak wielu gospodyniom, tak i nam zdarzyło się o czymś zapomnieć...otóż miałyśmy przygotowane pyszne babeczki z Cuda Wianki Słodkie, które chciałyśmy dać każdej na pożegnanie.



Jednak w tych emocjach zorientowałyśmy się, że o czymś zapomniałyśmy dopiero w momencie jak same zaczęłyśmy się zbierać do wyjścia. Jak już jesteśmy przy jedzeniowych rzeczach, to pozostańmy w tym temacie. Na spotkaniu udało mi się nieco zaopatrzyć moją domową spiżarnie.





Każda z nas dostała również zestawy od Konesso.pl:


Od wydawnictwa Prószyński i S - ka dostałyśmy pierwszą i drugą część "Kobiet z odzysku":


Jak widzicie jedną mam podwójną - dlatego też możecie się niebawem spodziewać konkursu :). 

Natomiast Zysk i Ska ofiarował każdej z nas inną książkę dzięki czemu każda mogła znaleźć coś dla siebie. 


Ja wzięłam sobie "Żeglarzy nocy" G. R. R. Martina i już nie mogę się doczekać, aż po nich sięgnę.

Wśród pozycji książkowych znalazły się również "Ukryte źródło piękna" oraz "Żywienie młodego sportowca", których sponsorem jest wydawnictwo Galaktyka


Między nami było wiele mam i znalazło się również coś do poczytania dla pociech. Wśród dziecięcych prezentów znalazły się dziecięce książeczki i gazetki, których sponsorem jest serwis Media Zawada


Natomiast dzięki uprzejmości Burdamedia każda z nas dostała gazety: "Sól i Pieprz", "Moje gotowanie" oraz "Ciasta za grosik". 


A magazyn "Kuchnia" dostałyśmy od wydawnictwa Agora


Wśród gazetowych upominków znalazł się również magazyn dla mam "mint"




Wśród upominków nie zabrakło również kosmetyków, których sponsorem jest Revers Cosmetics. 


To jeszcze nie koniec, bo wśród upominków znalazł się również świetny kubek od MDR gry z rysunkiem Andrzeja Mleczki.


Dodatkowo dzięki Vivo mogłyśmy zapakować część prezentów w torebki, do których dołączony był również zeszyt (mi osobiście posłuży m. in. do zapisków tematów notek ;) )


Myślę, że te wszystkie upominki na pewno będą dla nas świetną pamiątką po spotkaniu, a zdecydowana większość z nich będzie dla nas inspiracją do tworzenia kolejnych notek:).

Obraz może zawierać: tekst


Nasze spotkanie było na prawdę owocne i życzę sobie więcej takich doświadczeń. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz spotkamy się przynajmniej w podobnym gronie :)

Komentarze

  1. Internet łączy ludzi i to jest piękne. Takie spotkania, to dowód na to, że w internecie dzieje się także coś dobrego, a nie tylko hejt i krytyka. Wspaniała relacja. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ja dzięki temu, że prowadzę bloga poznałam już kilka świetnych osób i mam nadzieję, że będzie ich więcej :).

      Usuń
  2. było świetnie! jeszcze raz dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję i mam nadzieję, że będzie okazja do ponownego spotkania. Miło było Cię poznać.

      Usuń
  3. Ach, takie spotkania na szczycie są niesamowitą bombą dobrej energii. Fajnie, że mogłyście coś razem ugotować - super zabawa!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - takie spotkania są niesamowicie inspirujące i na pewno dają sporo motywacji do działania :)

      Usuń
  4. Wspaniałe spotkanie w pięknym, klimatycznym miejscu. Takie blogowe spotkania to coś pięknego! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Właśnie o to nam chodziło, żeby spotkanie było w klimatycznym miejscu - bo moim zdaniem zapewniło nam odrobinę prywatności dzięki czemu to spotkanie było tak fajne i inspirujące.

      Usuń
  5. Piękne i wspaniałe kobiety! 😊😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna akcja, zdjęcia cudne :)Udane spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za zaproszenie i mega spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. choć się mega stresowałyśmy czy wszystko wyjdzie myślę, że spotkanie było udane :) fajnie było zrobić coś razem dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.