Gdańsk, Brzeżno - nasz pierwszy wybór zaraz po przyjeździe.

W weekend wróciliśmy do domu po wypadzie do Gdańska. Dlatego było mnie mniej w social mediach, chociaż regularnie dodawałam relacje i zdjęcia na Instagrama.


To była nasza druga wizyta nad morzem i powiem Wam, że ja nie mam dość i jestem zakochana w tym miejscu, do którego mam nadzieję wracać. 

~*~

Drogę mieliśmy długą, bo kilkunastogodzinną. Niestety nie mieliśmy w tym roku bezpośredniego połączenia do Gdańska z naszego miasta co zmusiło nas do szukania nowych rozwiązań. 

Zdecydowaliśmy się pojechać bezpośrednio do celu z Rzeszowa, do którego oczywiście najpierw musieliśmy dojechać. Na miejscu (w Gdańsku) byliśmy po 7 rano, dzięki czemu mieliśmy przed sobą jeszcze cały dzień na jakąś aktywność. A, że byliśmy zmęczeni to raczej postawiliśmy na odpoczynek na plaży i regenerację. 

Gdańsk


Brzeżno - to właśnie w tych okolicach można było nas spotkać jeżeli już byliśmy w okolicach plaży :). 


Na nadmorskie bubble waffle czekałam jakieś 2 lata. 


I mimo tego, że często niebo było zachmurzone to było stosunkowo ciepło i dało się wejść do wody :). 



O dziwo nawet ja założyłam strój i odważyłam się w nim pokazać na plaży. I powiem Wam, że nie żałuję. 




Mimo tego, że w dzień przyjazdu raczej odpoczywaliśmy, to i tak się trochę nachodziliśmy. Pierwszego dnia niestety zbyt długo chodziłam w sandałkach, które obdarowały mnie odciskami na stopach. I powiem Wam, że jak nigdy dziękowałam sobie, że oprócz sandałek i balerinek wzięłam też trampki, w których przechodziłam resztę wyjazdu. 

I mimo tego, że na plaży spędziliśmy zaledwie tylko dwa pierwsze dni na plaży, to właśnie morza i nadmorskiego powietrza będzie mi brakować najbardziej. Głównie dlatego, że sprzyjało mojemu samopoczuciu i skórze, która nad morzem miała się lepiej. Osobiście pewnie mogłabym spędzić cały dzień na gapieniu się na morze i spacerach po molo oraz okolicznych parkach :). Jednak kiedy mam ograniczony czas na wyjazdach (a tak raczej jest zawsze) to mimo wszystko jestem nastawiona na zwiedzanie i odwiedzenie ważnych miejsc w miejscowości, do której pojechałam. To właśnie na zwiedzaniu spędziliśmy większość pobytu, dlatego był on dla mnie swoistą lekcją historii, o czym napiszę Wam niebawem. 

Komentarze

  1. Ja też uwielbiam przebywać nad morzem. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bywałabym tam częściej, ale jestem z podkarpacia i mam daleko :(

      Usuń
  2. Ja również na wyjazdach skupiam się na zwiedzaniu.. Gdańsk również mamy w planach w niedalekiej przyszłości ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również Ci się spodoba to miasto.

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam nasze polskie morze. Chciałabym tam mieszkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :) Niestety mam do niego daleko, bo mieszkam na podkarpaciu.

      Usuń
  4. Ja jestem zdecydowanie "team góry", ale aż mi się miło i radośnie zrobiło jak czytałam :) Cieszę się, że tak miło spędziłas czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo fajnie - tym bardziej, że byliśmy tam z moją siostrą, szwagrem i siostrzeńcami, których uwielbiam.

      Usuń
  5. Super, że miałaś miły wyjazd ;). Ja już dawno nie byłam nad morzem, a w Gdańsku nigdy, ale ja jestem z tych, co wolą góry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz - ja góry lubię, ale zdecydowanie wolę morze, może dlatego, że do gór mam bliżej.

      Usuń
    2. Ja mieszkam w centralnej Polsce, więc i tu i tu mam podobną odległość. Ale góry lubię za spokój i cisze, za przepiękne widoki i za długie wędrówki :) :)

      Usuń
  6. Jeszcze nigdy nie byłam nad morzem. Może za rok tam pojadę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Gdańsk, przepiękne miasto i wspaniałe plaże. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super relacja, czekam na dłuższą 🤔 Ja również uwielbiam przebywać nad morzem, patrzeć przed siebie, gdzie tylko sama woda 😊 spacery wieczorne i naturalne zwiedzać każde nowe miejsce 😀 pozdrawiam ciepło 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam przyjemność studiować w Gdańsku i jestem absolutnie zakochana w tym mieście! <3 Fajnie, że miło spędziłaś tam czas.
    Zapraszam do siebie http://w-swiecie-kultury.blogspot.com/
    Rozpoczęłam projekt GoGirls!, który ma wspierać młode dziewczyny i być dla nich przestrzenią w sieci, bez tabu, bez hejtu. Za wszelkie wsparcie w działaniu serdeczne dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.