Health&Beauty, mineralna maska peelingująca do twarzy,

Jakiś czas temu natknęłam się na izraelskie kosmetyki marki Health&Beauty, które kupiłam na VipstersWspominałam Wam o nich w marcu b. r. w notce: Zakupy z Health&Beauty, a jakiś czas później pisałam Wam opinię o kremie do twarzy z awokado i aloesem


Na początku maskę stosowałam zamiennie z moim peelingiem, jednak po pewnym czasie zaczęłam ją używać zamiast niego. A to dlatego, że świetnie radzi sobie z martwym naskórkiem i zanieczyszczeniami, które po każdym kolejnym zastosowaniu są coraz mniej widoczne. Po zmyciu maski moja skóra była zaczerwieniona, ale spokojnie radziłam sobie z tym łagodzącym tonikiem i kremem do twarzy. 

Maska ma 100 ml i w sumie dlatego starcza na dość długo. Zapłaciłam za nią 34 zł - co uważam za dobrą cenę za taki produkt. 

Niestety aktualnie kosmetyki Health&Beauty są dostępne online i w wyższych cenach niż te, za które udało mi się je dostać. W każdym razie na pewno będę sięgać po kosmetyki tej firmy jeszcze nie raz - o ile upoluje je w rozsądnej cenie;). 

Dajcie znać czy używaliście kosmetyków tej marki i po co jeszcze warto sięgnąć. 

Komentarze

  1. Widać, że fajnie działa - tylko ta cena... faktycznie trzeba polować na promocje:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pomogę. Nie znam marki a kosmetyków używam bardzo mało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie korzystałam z produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam przyjemności próbować tych kosmetyków. Ale cena mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale może kiedyś dam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze tylko online, lubie wyprobowac sama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam (jeszcze) tej marki, ale chyba musimy się bliżej zapoznać 😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.