Zakupy z Health&Beauty.

Jakiś czas temu na jednym z blogów znalazłam stronę Vipsters. Przejrzałam stronę, znalazłam kampanię dla siebie i zrobiłam zamówienie. Zamówiłam sobie kilka kosmetyków z  Health&Beauty. A kosmetykami, które do mnie ostatnio przyszły są: 




  • peelingująca maseczka mineralna z pestkami moreli, 100 ml - koszt: 34 zł, 
  • krem nawilżający z awokado i aloesem, 50 ml - koszt: 34 zł, 


  •  maska z błotem i olejem z marchwi zapobiegająca wypadaniu włosów, 250 ml. za 26 zł, 


  • sole do kąpieli z minerałami z morza martwego, jedna zwyczajna, a druga różana; każda po 500 g za 13, 50 sztuka. 
Nie znam firmy i zupełnie nie wiem czego się po niej spodziewać, ale mnie zaciekawiła i mam nadzieję, że mi się sprawdzi. 

Komentarze

  1. Nie mogę patrzeć na takie wpisy. :D
    Od jakiegoś czasu staram się przejść na jak najbardziej naturalną pielęgnację i ograniczanie różnego rodzaju kosmetyków, a ta odżywka z marchwią jest taka ciekawa... :D
    Również nie znam firmy, ale widzę, że ceny nie są nawet aż tak bardzo wygórowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też usiłuję ograniczyć ilość kosmetyków w domu, ale często nie mogę się powstrzymać jeżeli widzę coś ciekawego;p

      Usuń
  2. marchewkowa maska ? wow 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam, ale właśnie dlatego postanowiłam ją wziąć:D

      Usuń
  3. Też może znam firmy ale wszystko wygląda bardzo interesująco!
    Pozdrawiam 👄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom...ja już zaczęłam używać sole do kąpieli i krem i pierwsze wrażenie jest całkiem spoko:D

      Usuń
  4. Taki peeling to na wiosnę idealna sprawa :) Po zimie wszyscy jesteśmy nieco zszarzali hi hi. Sole do kąpieli za to kojarzą mi się z wakacjami nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sole do kąpieli są świetne. Odprężają, koja, relaksują. Zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Do tej pory z uprzedzeniem podchodziłam do soli do kąpieli, ale się przełamałam i się z nimi polubiłam:)

      Usuń
  6. wooooooow, mega mnie ciekawi ta maska do włosów ;) jesczez nie miałam nigdy nic z marchewką ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych testów też nie znam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta maseczka mineralna z pestkami moreli może być ciekawa :) daj znać jak efekty! <3

    Pozdrawiam,
    toukie z http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/ 💘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam, bo widzę, że nie są to znane produkty.

      Usuń
  9. Jestem bardzo ciekawa kilku kosmetyków. Mam nadzieję, że pojawią się recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trochę poużywam tych kosmetyków to na pewno będą.

      Usuń
  10. Poprawnie marka nazywa się Health & Beauty ;) Nie słyszałam jeszcze o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie zakupy przez internet są najwygodniejszą formą i właśnie dlatego tak często korzystam z tej formy. Nawet z czasem postanowiłem otworzyć własny sklep www i myślę, że działa on dobrze. Czytałem wcześniej dobre porady https://www.sendit.pl/blog/jak-przygotowac-sie-do-zalozenia-sklepu-internetowego-5-praktycznych-porad które okazały się bardzo trafne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.