Barnangen, masło do ciała

W okresie grzewczym moja skóra potrzebuje intensywnego nawilżania. Dlatego też w mojej łazience bardzo mile widziane są wszelakie bogate balsamy i masła do ciała. Od jakiegoś czasu stosuję masło do ciała od Barnangen.


Kiedy zobaczyłam go w jednym z pudełeczek BeGlossy bardzo się ucieszyłam i wiązałam z nim spore nadzieje. 

Zapach i konsystencja bardzo mi odpowiadały, a ta druga dawała obietnicę intensywnego nawilżenia. Jednakże w momencie, kiedy jesień zamieniła się w zimę oraz nadszedł okres grzewczy niestety się rozczarowałam. W momencie, w którym produkt się wchłonął moja skóra zapominała, że cokolwiek na nią nałożyłam

Została mi może 1/3 opakowania i jakoś ją wykorzystam - najwyżej resztki kosmetyku posłużą mi jako krem do rąk, albo stóp. Na szczęście miałam w zanadrzu inne kosmetyki do nawilżania ciała. 

Cena: ok. 35 zł. 
Dostępność: Rossmann

Komentarze

  1. Nie znam tego masła, ale firmy również.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie radzi sobie z suchą skórą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, bo miałam nadzieję, że się polubimy.

      Usuń
    2. Oj szkoda ja także mam problemy z suchą skóra zwłaszcza zimą. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Mam, nawet lubię , choć nawilżenie mogłoby być lepsze

      Usuń
    4. Widzę, że wszystkie mamy takie odczucia. Moja skóra potrzebuje teraz mocnego nawilżenia, a ten kosmetyk mi go nie dostarcza:/

      Usuń
  3. Szczerze powiedziawszy ja jestem wierną użytkowniczką Barnangen już od jakiegoś czasu. Również mam bardzo suchą skórę, ale muszę przyznać, że naprawdę mi pomaga i niesamowicie nawilża. Wydaje mi się, że jest to wysoce zależne od skóry.
    Pozdrawiam,
    Aldrazek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.