Krem CC Colour Correcting Cream od MaxFactor

Długo szukałam podkładu, albo kremu koloryzującego, który nie podkreślałby mi moich suchych skórek. Pewnego dnia będąc w jednej z drogerii natknęłam się na Krem CC Colour Correcting Cream z MaxFactor, który był na promocji. A, że przyczajałam się na ten produkt już dość długo stwierdziłam, że grzech nie skorzystać, tym bardziej, że kremy CC łączą w sobie zalety pielęgnacyjne z właściwościami kryjącymi podkładu. Dodatkowo korygują koloryt skóry, pozostawiają ją gładką i spełniają wysokie wymagania dotyczące pielęgnacji nawilżającej. 

Pojemność: 30 ml, 
Dostępność: Rossman,
Cena: ok. 30 zł w promocji.

Kremy CC Colour Correcting Cream od MaxFactor charakteryzują: 
  • 9,7% pigmentów zapewnia nieskazitelne krycie, 
  • naturalne składniki pielęgnacyjne: koktajl z wody z ogórka, gliceryny, ekstraktu z owocu róży i rokitnika ma działanie nawilżające i rozjaśniające, 
  • SPF 10*



Kupując ten krem przede wszystkim oczekiwałam wyrównania kolorytu skóry twarzy i tego, aby ten kosmetyk nie podkreślał mi suchych skórek - i tego nie robił:). Jednakże nie spodziewałam się, że będzie miał również całkiem niezłe krycie. Moja skóra poza tym, że jest sucha to charakteryzuje się dużą ilością wągrów w okolicy nosa i zaczerwienieniami, które w sumie dość łatwo przykryć. Powyższy krem CC całkiem dobrze radzi sobie z powyższymi problemami, a przy trzech warstwach jest wstanie zakryć różnorakie dodatkowe niespodzianki:). 

Jak pisałam Wam wyżej na Wizażu znalazłam informację, że Krem CC Colour Correcting Cream od MaxFactor ma jeszcze działanie nawilżające i rozjaśniające. Tego drugiego nie zauważyłam, jednakże z nawilżeniem jak na produkt do makijażu całkiem dobrze sobie radzi - nie tylko mam poczucie, że współpracuje z nałożonym wcześniej kremem, to jeszcze nie wysusza skóry i nie podkreśla tych nieszczęsnych suchych skórek ;). Dodatkowo nie roluje się.

Jeżeli chodzi o tenże kosmetyk to na pewno będę do niego wracać, chociaż tylko wtedy jeżeli znajdę go na promocji;). 

Jeżeli chcecie być na bieżąco to zapraszam na mój FP i Instagram: 

Powyżej znajdziecie więcej informacji i zdjęć, które nie mieszczą się na blogu lub nie ma sensu robić z nich notki ;)

Komentarze

  1. Lubię te wszystkie kremy BB, CC ze względu na ich lekkość jednak niestety zazwyczaj wiąże się to ze słabym kryciem. :< Ten sprawia wrażenie fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę normalne dobrze kryjące podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, bardzo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.