Kącik kulinarny #5 Szybka przekąska - makaron z suszonymi pomidorami

Dzisiaj na chwilę odchodzimy od kuchni z "Gry o tron", ale mam nadzieję, że nie na długo;]. A to głównie dlatego, że w moim życiu zdarzają się dni, w których cierpię na niedoczas. Wtedy muszę bardzo skracać wszelakie codzienne czynności, by móc sprostać podjętym zobowiązaniom. Wtedy proste i szybkie jedzenie jest dla mnie zbawieniem. 

Jedną z rzeczy, którą lubię wtedy robić jest makaron z suszonymi pomidorami, które można dostać w Biedrze i w Lidlu. Jak na razie mnie najbardziej posmakowały pomidory z kaparami z Lidla. Aha...jak coś pomidorów szukajcie na półkach z konserwami lub różnymi warzywami w słoikach. 

Ale do rzeczy. 
To makaron z pomidorkami jest banalnie prosty i możecie go przygotować w ekspresowym tempie. 

Otóż  ulubiony makaron gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. W tym  czasie odcedzamy pomidorki i kroimy je na mniejsze kawałeczki (ja zawsze wykorzystuje jeden słoik). 

Pokrojone pomidorki mieszamy razem z dodatkami, które są w słoiczku (kapary, żurawina czy z czym tam jeszcze je mieszają...) oraz makaronem. Proporcje zależą od Was;]. Ja bardzo lubię suszone pomidory, więc nie biorę dużo makaronu. Zwykle mniej więcej na pół miseczki. 


Wiem, że nie jest to skomplikowane, ale często mnie ratuje w nagłych sytuacjach. Przy okazji jest sycące. 



Macie jakieś inne pomysły na suszone pomidory?

Komentarze

  1. Natalia kiedy robimy zupę - krem czosnkową ?

    OdpowiedzUsuń
  2. No to rzeczywiście trudno o coś szybszego i jednocześnie zdrowego (bo zupki chińskie się nie liczą)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorzuć do tego szpinak i ser feta :) to dopiero jest pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała wypróbować i tą wersję, bo o niej wspomina też Ola nieco niżej;)

      Usuń
  4. Uwielbiam tak szybko przygotowane dania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szczególnie wtedy, kiedy nie mam czasu i siły na przygotowanie normalnego posiłku,

      Usuń
  5. też bym jeszcze szpinak i jakiś ostry słony ser zaproponowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę narobiłyście mi smaka na to, żeby zrobić tą wersję sałatki;]

      Usuń
  6. Na mój dzisiejszy lunchyk jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ogromną fanką makaronów i podejrzewam, że posmakowałoby mi to danie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.