Projekt denko po raz wtóry.

Pobyt w Belgii nauczył mnie wykorzystywanie swoich kosmetyków do końca - przynajmniej w znacznej części. Przez ostatnie 3 miesiące zużyłam dość sporą ilość kosmetyków. 
Kremem, który udało mi się zużyć jest krem AA Therapy Oliwkowa:

o którym pisałam >>>TU<<<. Od razu zaznaczam, że zdjęcie robiłam zanim zużyłam krem na potrzeby recenzji. 
Kolejnymi kosmetykami, które zużyłam są masła do ciała:
O których pisałam >>>TU<<<

Kolejnymi kosmetykami, które udało mi się wykorzystać są:

1. Witalizujący krem pod oczy Tołpa od 25 r. ż.,
2. Dermosan - tłusty krem do twarzy i na suche miejsca
3. Nivea - kulka z serii Angel Star (ma niesamowity zapach)
4. Krem do rąk z firmy Nivea mający mi odratować skórę dłoni.

Zużyłam jeszcze dwa produkty, którym nie zdążyłam zrobić zdjęć:
1. Krem do rąk z firmy Nivea - jakiś taki odżywczo - wygładzający
2. Balsam do ust z firmy Nivea (ten taki ciemnogranatowy, który wszyscy bardzo dobrze znają).

Moim zdaniem jak na mnie to całkiem niezła ilość. Jeżeli chcecie znać moją opinię na temat któregoś z powyższych kosmetyków to dajcie znać jeżeli nie napisałam recenzji.

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.