Czytelnicze podsumowanie sierpnia 2024r. i wieści o tym jak mi idzie z moim osobistym wyzwaniem czytelniczym.

 Hej, 

ani się obejrzałam, a już piszę podsumowanie sierpnia 2024. Mam wrażenie, że to lato było na tyle burzliwe w moim przypadku, że minęło zatrważająco szybko. Jednak wszystko ma swoje dobre strony, bo oto jesteśmy u progu mojej ulubionej pory roku, której już nie mogę się doczekać. Ale do brzegu...



W sierpniu 2024 udało mi się przeczytać: 

  1. "Koniec maskarady", Samantha Shannon, 
  2. "Szkarłatna ćma", Kristen Ciccarelli, 
  3. "Siewca Wiatru", Maja Lidia Kossakowska
  4. "Finał", Stephanie Garber, 
  5. "Księga Jesiennych Demonów", Jarosław Grzędowicz. 
5 przeczytanych książek w miesiącu to ostatnio jak na mnie bardzo dużo. Jednak mam nadzieję, że w najbliższych miesiącach to będzie dla mnie normą, którą będzie mi się zdarzać przekroczyć. 

Jeżeli chodzi o moje wyzwanie czytelnicze, to jestem na bieżąco z serią "Czas Żniw" i skończyłam czytać serię "Caraval". Poza tym wszystkie przeczytane przeze mnie w tym miesiącu książki są moje, a to znaczy, że coraz lepiej idzie mi wyczytywanie tego co mam już w domu. Niestety wciąż zdarzają mi się książkowe zakupy, ale na szczęście już nie tak często jak kiedyś, więc ograniczenie zakupów pod tym względem też jest moim małym sukcesem. :)

Tymczasem dajcie znać co Wy przeczytaliście w sierpniu.

Komentarze

  1. Gratulacje. U mnie "Iroszkoci w kulturze średniowiecznej Europy" , "Hellenika", "Historia Holandii" i "Historia Szwajcarii". Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. U mnie "Iroszkoci w kulturze średniowiecznej Europy" , "Hellenika", "Historia Holandii" i "Historia Szwajcarii". Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik czytelniczy. Jesienne wieczory będą teraz sprzyjać czytaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sierpniu przeczytałam m.in. powieść „Siedem dalekich rejsów” Tyrmanda i szczerze ten tytuł polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie czytelnicze podsumowania😊. Czytanie książek to świetna sprawa, bo stale odkrywamy nowe rzeczy i zdobywamy nowe doświadczenia😊.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas strasznie szybko leci, jakby przeciekał przez palce. U mnie w sierpniu słabiutko, bo mnóstwo pracy, ale zaczynam urlop i mam nadzieję na więcej książek i ukończenie kolejnej mozaiki diamentowej i malowania po numerach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytanie ma być przyjemnością, więc nawet jedna przeczytana książka to już jest sukces czytelniczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięć przeczytanych książek do całkiem dobry wynik :) ja przeczytałam dwa kryminały Anny Klejzerowicz "Turnia" i "Nagrobek", które mi się podobały, lubię styl pisania tej autorki i ciekawe fabuły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe książki przeczytałaś w sierpniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.