Czytelnicze podsumowanie lipca 2024r.

W lipcu kontynuowałam wyczytywanie biblioteczki i kończenie serii czytelniczych. Nie przeczytałam tylu książek ile bym chciała, ale mam nadzieję, że sierpień będzie dla mnie dużo łaskawszy. 



 A więc w zeszłym miesiącu udało mi się przeczytać takie książki jak: 

  1. "Legenda", Stephanie Garber,
  2. "Hotel Pofrofino", J. P. O'Connell
  3. "Dom pożądania", Alexis Henderson,
  4. "Kobieta ze szkła", Caroline Lea
W lipcu zaczęłam jeszcze "Koniec maskarady", który w chwili pisania notki jeszcze kończę, ale wspomnę o nim w podsumowaniu sierpnia. 

Na blogu Stalowych Czytaczy opublikowałam podobną notkę z podsumowaniem ostatnich dwóch miesięcy. Poza tym u Czytaczy wspomniałam o większości wymienionych przeze mnie recenzji. Jednak jeżeli odwiedzacie mnie tylko tu, to jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii o wyżej wymienionych publikacjach to pojawiają się i będą pojawiać w miarę na bieżąco. 

Tymczasem dajcie znać jak tam Wasz czytelniczy lipiec. 

Komentarze

  1. Legenda jak i cały cykl Garber jak dla mnie świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie w lipcu udało się przeczytać 6 świetnych książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja troszkę zwolniłam czytelniczi w lipcu, ale już teraz nabieram rozpędu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cztery książki to i tak jest bardzo dobry wynik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Hotel Portofino" mam na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W lipcu nie czytałam zbyt dużo. Było gorąco, nie chciało się. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnej z przeczytanych przez Ciebie książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lipiec niestety nie był u mnie zbyt udany pod względem liczby przeczytanych książek, nadrobię jesienią :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.