Czytelnicze podsumowanie sierpnia

Skończył się sierpień, a wraz z nim mój urlop odszedł w zapomnienie. Jednak cieszę się, że mogłam zregenerować siły przed kolejnym rokiem szkolnym. Dzisiaj jednak nie o mojej pracy, ale o tym co i ile przeczytałam w ubiegłym miesiącu. A zatem...




W sierpniu przeczytałam:

  1. "Sanatorium doktora Kramera", K. Targosz,
  2. "Żarna niebios", M. L. Kossaakowska,
  3. "Miasto popiołów", C. Clare
  4. "Wśród gwiazd" Brandon Sanderson,
  5.  "Horrorstör", Grady Hendrix,
  6.  "Dziewczynka w Krainie Przeklętych. T.1", Nagabe,
  7. "Depresja, czyli gdy każdy oddech boli", Monika Kotlarek
  8. "Yumi i Malarz Koszmarów", Brandon Sanderson
Mimo tego, że w ubiegłym miesiącu miałam nadzieję na to, że przeczytam trochę więcej książek to i tak jestem zadowolona z ilości, a przede wszystkim jakości większości książek, które przeczytałam. Mam nadzieję, że wrzesień okaże się czytelniczo przynajmniej w połowie tak dobry. 

Komentarze

  1. Najważniejsze, że jesteś zadowolona. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie udało się przeczytać 5 książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zbiór. Samych dobrych lektur we wrześniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Bardzo dobrze wypadł Twój sierpień pod względem czytelniczym. U mnie tylko dwie:))) Ale za to duuużo wykonałam malunków:))) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo przeczytanych książek :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.