Prawdopodobnie ostatni wakacyjny chwalipost.

Hej, 

dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami moimi aktualnymi zdobyczami książkowymi. Wprawdzie pisząc ten post w drodze do mnie są jeszcze 2 paczki, jednak nie mogłam oprzeć się pokusie, aby już teraz pochwalić się Wam tym co ostatnio zasiliło moje regały. A są to: 


  • "Spellbraker", Charlie N. Holmberg,
  • "W szponach mrozu", Richelle Mead, 
  • "Baśń o złamanym sercu", Stephanie Garber, 
  • "Ballada o nieszczęśliwej miłości", Stephanie Garber, 
  • "Dzieje się! Jak rękodzieło wplata się w historię świata i nas samych", Loretta Napoleoni, 
  • "Przynęta", Ann Cleeves, 
  • "Dolores Claiborne", Stephen King, 
  • "Meluzyna Noctis i Mroczna Głębia", Philip Reeve,
  • "Żniwo", Neal Shusterman,
  • "Wrota piekieł", Leigh Bardugo,
  • "Yumi i Malarz Koszmarów", Brandon Sanderson, 
  • "Epoka mieczy", Michael J. Sullivan



  • Encyklika Humanae Vitae, Paweł VI,
  • "Koniec świata chrześcijańskiego", Chantal Delsol, 
  • "Anne z Avonela", L. M. Montgomery, 
  • "Anne z Redmondu", L. M. Montgomery, 
  • "Przebuczenie", Anthony de Mello,
  • "Wojna Crier", Nina Varela, 
  • "Jestem dość", Magdalena Mikołajczyk, 
  • "Zaginione z Willowbrook", Ellen Marie Wiseman, 
  • "Boża sekta", Ferruccio Pinotti, 
  • "Mentalizowanie w praktyce klinicznej", Jon G. Allen, Peter Fonagy, Anthony W. Bateman, 
  • "Anna Karenina", Lew Tołostoj
Na tę chwilę to wszystko. Mam tylko nadzieję, że znajdę czas dla tych wszystkich książek. 

Komentarze

  1. Kilka już czytałam w tym Kinga, Tołstoja, Cleeves i oczywiście Garber. Ładny stosik. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same ciekawe tytuły. Miłej lektury i dużo czasu na czytanie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacne stosiki. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę miłej lektury :) ja ostatnimi czasami lubię czytać książki motywacyjne 😊
    https://smerfetkowarodzina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach "Bożą sektę" i twórczość Ann Cleeves.
    Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.