Chwalipost - czyli nowe książki w moim domu.

Wiem, że moje ostatnie stosiki książek, które zasiliły moją domową biblioteczkę były duże. Jednakże w tym miesiącu przyszło do mnie kilka kolejnych powieści i publikacji, które chciałabym Wam dziś pokazać. 

Stosik 1:


  • "Zwyczajne potwory", J. M. Miro - ta książka pochodzi z wymiany z Anią z bloga Książkowy Las Anki.
  • "Wszystkie nasze klęski", Amanda Foody, Christine Lynn Herman, 
  • "Chłopcy", Marcin Kącki, 
  • "Imię Boga", Michał Dąbrowski, 
  • "Dom między chmurami.", C. Klobuch, 
  • "Lato w pionierskiej chuście", K. Silwanowa, J. Malisowa, 
  • "Kwiat paproci i inne legendy słowiańskie", Paulina Hendel i in., 
  • "Wojna o jadeit", Fonda Lee, 
  • "Legion", Elżbieta Cherezińska, 
  • "Obserwatorzy spoza czasu", H. P. Lovecraft, 
Stosik 2:


  • "Pan Lodowego Ogrodu" - Tom1 i 2, 
  • "Foul Lady Fortune. Nikczemna fortuna", Chloe Gong, 
  • "Nevermore. Cienie", Kelly Creagh
  • "Rozstaje zmierzchu", Robert Jordan, 
  • "Century. Pierwotne źródło". P. D. Baccalario
  • "Pedagogika przeżyć. Praktycznie.", Rafał Ryszka, 
  • "Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela", K. Kruszewski (red.)
Zapewne nie zdziwi Was fakt, że nie mogę się do czekać lektury każdej z tych książek. Jestem ich ogromnie ciekawa. Aktualnie z powyższych stosików najbardziej ciągnie mnie do "Pana Lodowego Ogrodu". Jednak jak na razie czytam...i nie wiem na co mnie najdzie po tym jak skończę czytać tę powieść.

Komentarze

  1. Gratuluję świetnych nabytków książkowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik! Oby żadna z książek Cię nie zawiodła! Życzę satysfakcji z czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym zajrzała do książki "Kwiat paproci i inne legendy słowiańskie". :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej kusi "Legion" Cherezińskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lato w pionierskiej chuście mega polecam :) Super nowości u Ciebie, reszty nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu dużo ciekawych tytułów znalazło miejsce na twoich półkach. Antologię od Mięty też mam w planach. Zwyczaje potwory mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zdobycze! Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Okazały stosik :) miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, uwielbiam chwalipięty. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam IMIĘ BOGA i bardzo mnie zawiodło

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.